Linguas estranxeiras

O NADAL POLO MUNDO

Dende o CEIP Plurilingüe Monte Baliño  e con motivo do Nadal animámonos a facer un percorrido polo mundo en busca das distintas celebracións do Nadal. Aquí vós deixamos unha mostra do atopado polos nenos e nenas en inglés, galego e castelán.

HOBBIES AND ACTIVITIES

Los alumnos de 3º y 4º realizaron un mural individual con las aficciones que les gustan 3º y las actividades diarias que realizan 4º. Aquí puede verse el magnífico resultado!!!

ST. PATRICK`S DAY

Para celebrar el día nacional de Irlanda, los alumnos de y leyeron sobre la tradición y San. Patricio y también realizaron crucigramas y colorearon una careta con forma de trébol, símbolo del país.

Carnival at school!!