ADMISIÓN CURSO 24-25

ZONAS DE INFLUENCIA

VACANTES

HORARIO PARA ENTREGA DE SOLICITUDES:De luns a venres de 9:30 a 10:00 e de 13:15 a 14:00.

RESERVA DE PRAZA PARA O IES DE MOS  DO 16 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO ED550A
SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA (Noutros centros ou de nova admisión)
DO 1 AO 20 DE MARZO

ED550B

Fotocopia DNI do alumno/a ou libro de familia.

De ser o caso (Sentenza xudicial  separación ou divorcio, libro de familia, documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas...)

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO ANTES DO 25 DE ABRIL
RECLAMACIÓNS AS LISTAXES PROVISIONAIS TRES DÍAS HÁBILES DENDE A PUBLICACIÓN DAS LISTAXES.
PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO ANTES DO 15 DE MAIO.

Ficha autorización de recollida.

Autorización saídas Parque da auga Sanguiñeda.

PROCESO DE ADMISIÓN DIRECTAMENTE DENDE A SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA

RESERVA PRAZA IES DE MOS

Estimadas familias:

Dende onte e ata o 5 de febreiro, estará aberto o prazo para a reserva de praza para o alumnado que continúe estudos no IES de Mos (o noso centro adscrito).

Dita reserva podedes realizala dos seguintes xeitos:

• 1.   De xeito manual, empregando o formulario en papel (ED550A). O teredes dispoñible na nosa web e tamén será entregado ao alumnado.
  • 2.   A través da aplicación ADMISIÓNALUMNADO no menú SOLICITUDES>RESERVA>CREAR para o que se precisará de CHAVE365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación. No caso de elixir esta medio, poderes descargar a solicitude, imprimila e presentala no centro ou ben asinala na sede electrónica.

Para calquera aclaración non dubidedes en contactar con nós.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA

Recordamos que prazo de formalización de matrícula para o alumnado de nova incorporación vai dende o 20 ao 30 de xuño.

Para máis información Preme aquí.

ADMISIÓN ALUMNADO 23-24

RESERVA DE PRAZA PARA O IES DE MOS  DO 16 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO ED550A
SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA (Noutros centros ou de nova admisión)
DO 1 AO 20 DE MARZO

ED550B

PROCESO DE ADMISIÓN DIRECTAMENTE DENDE A SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA

LISTAXES DEFINITIVAS ADMISIÓN - CURSO 2022-23

Están xa publicadas as LISTAXES DEFINITIVAS DO ALUMNADO ADMITIDO para o CURSO 2022-23. Podedes consultalas nos taboleiros interiores do centro.

Recordamos que a FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA se realizará entre o 20 e o 30 de xuño

Toda a documentación necesaria así como o anexo de formalización, atópase nesta web, seguindo a ruta  "secretaría-matrícula" ou ben podedes recollela na secretaría do centro.

SOLICITUDES ADMISIÓN CURSO 22-23

Rematado xa o proceso ordinario de admisión, comunicamos ás familias que TODAS as solicitudes presentadas neste prazo FORON ADMITIDAS no noso centro.

Asi como nos sexa posible xerar as listaxes provisionais volo comunicaremos e serán publicadas UNICAMENTE no taboleiro interior do centro, atendendo á lei de protección de datos. Tamén poderedes consultalas a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

O prazo para a FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA, será do 20 ao 30 de xuño, para o cal tedes toda a documentación precisa na nosa web.

Para calquera outra aclaración ou dúbida podedes contactar co centro vía telefónica ou por correo electrónico.

RESERVA PRAZA NO IES DE MOS

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2023-2024.

O alumnado de 6º de Educación Primaria que pretenda continuar estudos no IES de Mos deberá presentar neste centro ou a través da aplicación "admisión alumnado" a súa solicitude.

Preme para máis información.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Para máis información Preme aquí.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN

Xa están  publicadas as listaxes provisionais do alumnado de admisión para o vindeiro curso 21/22.

As familias interesadas debedes chamar ao centro para consultalas.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022-2023

PROCESO PRAZO DOCUMENTACIÓN
RESERVA DE PRAZA PARA O IES DE MOS  DO 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO ANEXOI:ED550A
SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA (Noutros centros ou de nova admisión)
DO 1 AO 21 DE MARZO

ANEXOII:ED550B

Fotocopia DNI do alumno/a ou libro de familia.

Sentenza xudicial  separación ou divorcio.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO ANTES DO 25 DE ABRIL
PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO ANTES DO 15 DE MAIO.

PROCESO DE ADMISIÓN DIRECTAMENTE DENDE A SEDE ELCTRÓNICA DA XUNTA DE GALICIA