Aliméntate ben

III CARREIRA POLA SAÚDE

Preme na imaxe para ver ao noso alumnado disfrutando dun día moi saudable!

CARREIRA + FROITA :)

DÍA MUNDIAL DOS DEREITOS DO CONSUMIDOR

Día Mundial dos dereitos do consumidor

Preme na imaxe para ver a búsqueda que fixo todo o alumnado para atopar a imaxe segreda!!!!

E para saber máis sobre a actividade...preme no seguinte enlace:

Leite na Escola

Preme na imaxe para ver máis!!!!

APRENDENDO A COIDAR E TRABALLAR O HORTO

Preme na imaxe para vernos aprendendo a coidar e traballar o horto, grazas a Manolo da Roxa.

FROITAS DE OUTONO VESTIDAS DE SAMAÍN

Preme na imaxe para ver as merendas "terroríficamente saudables" que fixeron os nosos alumnos e alumnas de Infantil esta semana de Samaín.

Estaba todo... De medo!!!!

FAI CLIC AO TEU BOCATA

fai click

Hoxe participamos no programa FAI CLIC AO TEU BOCATA.

Divertímonos,  rimos, aprendemos e fixemos degustación de bocatas con produtos en conserva e alimentos saudables!

DÍA DOS OCÉANOS

Hoxe, día 8 de Xuño celebramos o DÍA DOS OCÉANOS e fixemos unha degustación de bocadillos de atún

Estaban boísimos!!!!!!

fondo mariño

II CARREIRA POLA SAÚDE 22-23

O venres día 14 de abril de 2023 todo o alumnado e profesorado do CEIP Plurilingüe O Grupo celebramos a II Carreira pola Saúde onde fixemos exercicio físico e,... logo a comermos froita, para repoñer forzas.

Eso si que é coidar do noso corpo. Preme para ver o  vídeo e animádevos a facer o mesmo ca nós, para mantervos ben sans e cheos de saúde.

#come saudable, móvete máis.

II-Carreira pola saúde