Deporte Idade escolar

CAMPO A TRAVÉS 18-19

campoemptyemptytravesempty

VOLVEMOS  EMPEZAR CO DEPORTE ESCOLAR. NON ESTAMOS EN TAN MALA FORMA.PARTICIPAMOS NA CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS DA FIEITEIRA.

E GAÑAMOS ALGUNHA MEDALLIÑA!!!

Montaje creado Bloggif

CARREIRA CAMPO A TRAVÉS NA FIEITEIRA

XA ESTAMOS EN FORMA E VOLVEMOS EMPEZAR CO DEPORTE ESCOLAR. ESTE ANO, NA FIEITEIRA.

QUE NERVOS ANTES DE EMPEZAR!!!!!

CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14

PERO , FIXEMOS UN GRANDE ESFORZO...

CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14       CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14 CAMPO A TRAVES14

E GAÑAMOS ALGUNHAS MEDALLAS !!!!

CAMPO A TRAVES14

CAMPO A TRAVÉS BOIRO 2011

Fin  campo a través

Por este ano remataron as carreiras de campo a través para os nenos e nenas do grupo.

A pesar de competir contra nenos e nenas moi preparados este ano temos que mencionar que as nenas de benxamín conseguiron chegar á fase provincial  que se celebrou na Pobra o 19 de Febreiro, correron moi ben aínda que non se clasificaron para a final. Así que este ano as nenas do grupo chegaron ata onde era posible.

NORABOA!

CAMPO A TRAVÉS 2011

Este curso 2010-11, fomos a Boiro case 90 nenos e nenas. Embarrámonos todo o que quixemos e pasámolo pipa. Ademais

corremos como lebres e grazas a iso as nenas de Benxamín quedaron clasificadas para a seguinte fase. Podédes consultar

a clasificación premendo na seguinte imaxe.

Preme na cámara para acceder ás fotos da carreira

CAMPO A TRAVÉS NA FIEITEIRA

O Alumnado de OGRUPO disfrutou dunha saída de campo a través . A práctica de actividade física diaria é a mellor opción para prever enfermidades e unha maneira ideal para socializarse cos compañeros/as.

Mounting created Bloggif

Un día no que gañamos todos/as e aprendemos a esforzarnos e saber ganar e perder. Descatar a estes campións que foron os mellor clasificados do noso centro.

NORABOA CAMPIÓNS

Mounting created Bloggif