Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Modificación da Orde o 19 de maio. NOVO!

O martes 19 de maio publicouse no DOG a convocatoria de axudas. Enlace ao DOG

O prazo é do 20 de maio ao 19 de xuño, incluído.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado. Enlaces de axuda.

• Manual para as familias. Enlace
  • Presentación electrónica, para facer a solicitude, clic aquí.
  • Para presentación e entregar na sede electrónica da Xunta de Galicia. Enlace.
  • Opcional, para presentación presencial:  Anexo I e Anexo II da Orde de convocatoria. Do anexo son as catro primeiras páxinas.
  • CITA PREVIA. Telf. 881880903

Documentación necesaria:

-  Solicitude, Anexo I e II.

-  Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. Rógase traer copia de DNIs a maiores para facilitar a introdución dos datos no sistema.

-  Sentencia xudicial en caso de separación ou divorcio.

-  Certificado ou volante de convivencia, de ser o caso.

-  Certificado de grao de discapacidade  do alumno ou alumna ou de calquera membro da familia.

- Documento xustificativo de violencia de xénero, de ser o caso.

- Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

- Resolución administrativa de acollemento para o alumnado en tutela ou garda da Xunta de Galicia.

Importante:  Cando a documentación se presente no centro, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais.

Dos prazos de listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no fondo solidario, das listaxes definitivas, da entrega dos libros do fondo e da emisión dos vales das axudas para libros e material informaremos máis adiante.

story | by Dr. Radut