Skip to Content

LISTAXES DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

LISTAXES DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

Nos seguintes enlaces poderán acceder á listaxe de material escolar de cada aula. Aquelas aulas que non aparecen, serán facilitados directamente polo profesorado titor.

PRESENTACIÓN DO CURSO 2021-22

PRESENTACIÓN DO CURSO 2021-22

 

 

 

Presentación do curso para as familias.

PRESENTACIÓN DO CURSO 2021-22

PRESENTACIÓN DO CURSO 2021-22

 Benvidos e benvidas a este novo curso 2021-22 que está a piques de abrir as súas portas. Como cada curso, gustaríanos convidarvos á reunión xeral de familias, onde presentaremos o curso: o equipo docente; o protocolo COVID; as normas xerais de centro; os proxectos educativos desenvolvidos...

A reunión realizarase o martes 7 de setembro en 3 quendas para respectar o aforo permitido. As quendas estarán distribuídas do seguinte xeito:

  • 1º, 2º e 3º de primaria: ás 10:00 h.
  • 4º, 5º e 6º de primaria: ás 11:30 h. (ao rematar esta reunión, as familias de 5º de primaria, terán unha reunión coa coordinadora E-Dixgal para explicar o proxecto).
  • 4º, 5º e 6º de infantil: 12:30 h. (ao rematar esta reunión, as familias de 4º de educación infantil terán unha pequena reunión coa titoría).

Para respectar o aforo, só pode asistir un familiar por cada alumno/a. Recorden que, debido ás medidas sanitarias (así como as obras), o alumnado non pode quedar no patio mentres se celebran as reunións.

 

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-22

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-22

 

Publicada a listaxe provisional de:

  • Axudas para material escolar (dende 1º ata 6º de primaria).
  • Axudas para libros de texto (para 1º e 2º de primaria).
  • Beneficiarios de fondo libros (para 3º e 4º de primaria).

 

Poderán consultala no centro presencialmente ou por teléfono (886 15 18 61).

 

Ábrese un prazo de 2 días para reclamacións a partir da data de publicación (hoxe) en horario de 10:00 a 12:00h.

 

 

Os vales para material (de 1º a 6º de primaria) e os vales para libros (para 1º e 2º de primaria) poderán recollelos no centro o xoves 8 e o venres 9 de xullo en horario de 10:00 a 12:00h. Aquelas familias que non recollan os vales en xullo poderán facelo en setembro.

 

 

SOLICITUDE DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR-CURSO 2021-22

SOLICITUDE DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR-CURSO 2021-22

Convocado o Fondo solidario de libros e axudas para material escolar para o próximo curso 2021-22.

Poderanse presentar as solicitudes ata o 22 de xuño de 2021.

Como podemos presentar a solicitude?

  • Presencialmente no centro: Cumprimentar os anexos I e II (descargar) e presentala asinada no centro.
  • Telemáticamente:

- A través da Sede Electrónica acceder no sistema fondolibros (enlace).

- A través da Chave 365 ou con certificado dixital (manual de usuario).

 

Horario de secretaría específico paraeste procedemento:

  • Mércores, xoves e venres: de 13:05 a 13:40 h.
  • Mércores: de 09:05 a 09:40 h.

 

Enlace á Orde no Diario Oficial de Galicia

Enlace ao resumo do procedemento

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-22

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-22

Neste enlace poden consultar as listaxes definitivas de admisión para o curso 2021-22.

Recorden que en lugar do nome do seu fillo/a aparece o código que se lles facilitou no momento de realizar a solicitude.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-22

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-22

No enlace poderán consultar a listaxe provisional de admisión para o curso 2021-22 para 4º de Educación Infantil.

Recorden que en lugar do nome do seu fillo/a aparecerá o código que se lles facilitou no momento de realizar a solicitude.

Para atender ás dúbidas sobre admisión chamar no horario de secretaría ao 886 15 18 61.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22

PROCESO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22

Aberto o prazo de solicitude de admisión

do 1 ao 22 de marzo

 

 INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN 

 
 
Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:
  1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:

    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

     

  2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica:
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . (Ver máis información nos manuais para as familias).
     
  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:

    Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

 Horario de SECRETARÍA PARA ESTE PROCEDEMENTO:

luns martes mércores xoves venres

de 09:15 a 09:45

 de 09:15 a 09:45

de 09:15 a 09:45

de 13:00 a 13:45 de 13:00 a 13:45

Para calquera dúbida contactar no teléfono do centro no horario arriba indicado: 886 15 18 61.

 

SE QUERES COÑECER O NOSO COLE FAI CLIC NA IMAXE

 

ENTROIDO 2021-ANPA A ESCARDIA

ENTROIDO 2021-ANPA A ESCARDIA

 

Dende a ANPA do noso centro ofrécennos esta divertida actividade para compartir con todos vós neste tempo de entroido.

RESERVA DE PRAZA PARA O I.E.S. CASTRO ALOBRE

RESERVA DE PRAZA para o alumnado de 6º de primaria que pretenda continuar estudos no IES Castro Alobre (centro adscrito)

  • Prazo de presentación: Do 11 de Xaneiro ao 8 de Febreiro
  • Instruccións no seguinte enlace:

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Cumprimentar e asinar a solicitude de reserva de praza (modelo: Anexo I ED550A e Anexo ED550A bis) e entregalo presencialmente no colexio antes do 8 de febreiro.

 

Horario atención ao público da secretaria para este procedemento:

  • Mércores de 09:15 a 09:45 h. e de 13:00 a 13:30 h.
  • Xoves e venres de 13:00 a 13:30 h.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut