You are hereLIBROS DE TEXTO CURSO 2021/2022

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/2022

By caloto - Posted on 14 Xuño 2021

No seguinte enlace publícase a relación de libros de texto e material didáctico que se utilizarán no centro para o vindeiro curso escolar 2021/2022.

Ata que se publiquen as listaxes definitivas de axudas concedidas para libros do fondo (3º, 4º) ou para a adquisición de libros (1º, 2º) non se deben mercar os libros de texto. Todos os alumnos de 4º de Primaria, no curso 2021/2022, disporán de libros do Fondo solidario, aínda que non lle concedan a axuda; polo tanto non deberán mercar máis que os libros que aparecen en celas amarelas na relación.

A partires do 24 de xuño publicarase no taboleiro de anuncios interior do centro a listaxe provisional de admitidos e excluídos na convocatoria de axudas para adquirir libros de texto e material escolar e a participación no fondo solidario de libros de texto. O 9 de xullo publicaranse as listaxes definitivas.

A partires do día 24 de xuño e ata o 9 de xullo (de 11:30 a 13:30) poderán recoller os vales no colexio solicitando cita previa no tfno. 982 82 81 33. Os que non se recollan nese período, entregaranse no mes de setembro.

Os solicitantes con axudas denegadas por erros na documentación, ou os que detecten algún erro no vale, terán 10 días desde a publicación da listaxe provisional para emendar as deficiencias ou remitir a documentación necesaria.

Os libros de texto do Fondo solidario entregaranse ao alumnado no mes de setembro, no inicio do curso escolar.