6º EP

INFORMACIÓN EDIXGAL

Adxuntamos información básica para coñecer o funcionamento de edixgal.

Están incluídas as instruccións para asegurar os equipos, que é opcional; lembrade que hai seguros do fogar que tamén o cubren.

Calquera dúbida contactade co centro.

XORNADA PORTAS ABERTAS IES PLUIRILINGÜE ADORMIDERAS

Adxúntase documento coa información da Xornada de portas abertas do IES Adormideras.

REUNIÓN DE AULA 6º EP

Estimadas familias.

Convócase a todos os pai/nais/titores legais dos/as alumnos/as de 6º de Ed. Primaria á reunión de inicio de curso, que terá lugar na aula de 6º, o vindeiro luns, día 3 de outubro ás 16:15 horas.

Un saúdo.

Sandra Domínguez Pérez.

MATERIAL 6º EP

Este é o material para o curso 2022-2023.

MATERIAL 6º EP.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 6º EP CÁMPING FEITÁS 6 ao 9-06-22

E por fin puidemos retomar as excursións... e para cerrar unha etapa no Ceip Cidade Vella o alumnado de 6º de educación primaria fixo unha excursión de fin de curso, donde pasaron catro días e tres noites, no camping Fieitás de O Grove.

Neste días fixeron moitas actividades: kayak, escalada, snorkel, paddle surf, tirolina, actividades na praia...

Según os propios nenos/as foi unha experiencia maravillosa.

Podedes ver máis fotos na galería.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Prezadas familias de 6º de Educación Primaria.

Os institutos da zona, IES ADORMIDEIRAS e IES MENÉNDEZ PINAL (Zalaeta) enviaron información das XORNADAS E PORTAS ABERTAS que van ter lugar en cada un dos centros.

Adxuntamos a información por si é do voso interese:

IES DURMIDEIRAS  (HAI UN ERRO, A XORNADA É O XOVES 3 DE FEBREIRO, NON O MÉRCORES COMO PON).

- IES MENÉNDEZ PINAL

Saúdos.

REUNIÓN DE AULA 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

Bo día.

Convócase a todos os pai/nais/titores legais dos/as alumnos/as de 6º de Ed. Primaria á reunión de inicio de curso, que terá lugar no salón de actos do centro, o vindeiro luns, día 4 de outubro ás 17:15 horas.

Prégase:

- Puntualidade.

- Só poderá asistir unha persoa por alumno/a.

- Na medida das posibilidades, vir sen nenos/as.

- Deberán esperan a ser chamados para entrar.

O titor.

Carlos Sastre de Vicente.

Aula Virtual

Estimadas familias:

Como xa sabedes, en caso de confinamento utilizaríamos a Aula Virtual do colexio para presentar os contidos novos e as tarefas que o alumnado teña que levar a cabo.

No seguinte vídeo tedes os pasos para activar a conta na Aula Virtual utilizando o nome de usuario e o contrasinal dos nenos.