5º EP

COBERTURA SEGURO EDIXGAL

Adxuntamos a información para asegurar os ordenadores da aula de 5º de primaria, si así o considerades.

INFORMACIÓN EDIXGAL

Adxuntamos información básica para coñecer o funcionamento de edixgal.

Están incluídas as instruccións para asegurar os equipos, que é opcional; lembrade que hai seguros do fogar que tamén o cubren.

Calquera dúbida contactade co centro.

MATERIAL 5º EP

Este é o material para o curso 2022-2023.

MATERIAL 2022-2023

PROGRAMA ARCO

Estimadas familias:

Comprácenos comunicarvos que fomos un dos centros seleccionados para levar a cabo o CONTRATO PROGRAMA RECUPÉRA-T, no marco do Plan Recupera, dirixido a centros docentes públicos de educación primaria e secundaria dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade para o curso 2021-2022.

Polo tanto, contaremos co mestra Beatriz Espiñeira Espiñeira que estará facendo unha media xornada dentro das aulas de 4º e 5º de Educación Primaria, reforzando as materias de matemáticas, lingua castelá e lingua galega.

REUNIÓN DE AULA 5º EDUCACIÓN PRIMARIA

Bo día.

Convócase a todos os pai/nais/titores legais dos/as alumnos/as de 5º de Ed. Primaria á reunión de inicio de curso, que terá lugar no salón de actos do centro, o vindeiro luns, día 27 de setembro ás 18:00 horas.

Prégase:

- Puntualidade.

- Só poderá asistir unha persoa por alumno/a.

- Na medida das posibilidades, vir sen nenos/as.

- Deberán esperan a ser chamados para entrar.

A titora.

Sandra Domínguez  Pérez.

AULA VIRTUAL DE 5º

Recordo ás familias dos alumnos de 5º que de cara a activar a conta de cada alumno/a para poder acceder á AULA VIRTUAL enviouse toda a información que precisan por gmail .

Carlos .

Vídeoconferencia . Aspectos a salientar

Videoconferencia do xoves , 5 de novembro.

Tivemos o xoves ,5 de novembro , unha videoconferencia de grupo da cal quero salientar algúns aspectos e valoracións .

* Un primeiro obxectivo de achegarnos todos ,como grupo, á plataforma WEBEX , foi cumprido en términos xerais .

* Compartiron dous alumnos dous traballos de ciencias usando a ferramenta correspondente .

* Compartimos un vídeo de C.Sociais sobre o Sistema Solar

* Houbo dificultades nalgúns casos para entrar e conectarse ben en audio ou en vídeo , e manter a conexión , dificultades de diferentes orixes , pero que foron solventadas pouco a pouco .

* A vídeoconferencia se fixera falta usala con regularidade posiblemente a fagamos con grupos menores para prestarlle máis eficacia .

*  Finalmente quero agradecer e felicitar o esforzo dos alumnos e a colaboración dos pais nesta actividade , a cal, e como tantas outras ao principio , ten a súa parte de erros e de logros .

COMEZO DO CURSO 2020/21. HORARIOS E MATERIAL

Comeza un curso novo marcado en moitos aspectos polas normas e protocolos de saúde pública. Sen dúbida coa cooperación e colaboración de todos , que aquí solicito, poderemos levalo adiante coa tranquilidade e normalidade necesarias. Un cordial saúdo a todas as familias do grupo de 5º

Carlos

HORARIO   AULA 5º DE EP .Preme aquí