Becas e axudas

BOLSAS COMEDOR 24-25

Achegamos a información da nova convocatoria de bolsas comedor municipais para o curso 2024/2025 cos enlaces de acceso.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2023/24

Prezadas familias.

Presentamos a continuación toda a información para solicitar o fondo solidario de libros de texto e as axudas de material escolar e libros de texto para o curso 23/24.

O prazo para presentar as solicitudes inicia o día 20 de maio e rematará o 21 de xuño (incluído).

1. Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

2. Instruccións.

3. Documentación necesaria:

Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais menbros da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio onde conste a atribución da custodia do/da menor.

Anexos I e II. (galego).

CONVOCATORIA BOLSAS COMEDOR MUNICIPAIS CURSO2023-2024

Remitimos información das bolsas de comedor municipais do curso 2023-2024.

APROBACIÓN DEFINITIVA DAS BOLSAS MUNICIPAIS DE COMEDOR

O Concello da Coruña vén de publicar a proposta de aprobación definitiva da convocatoria de axudas para o pagamento de comedores escolares no curso 2022/2023 e a apertura do prazo de aceptación ou renuncia.

As persoas beneficiarias que desexen renunciar á bolsa deben manifestalo expresamente mediante presentación dun escrito no rexistro municipal ata o día 24 de agosto. Transcorrido o prazo sen realizarse a renuncia, entenderase que se acepta a axuda concedida.

Podedes consultar toda a información no seguinte enlace:

CONVOCATORIA BOLSAS MUNICIPAIS COMEDOR 2022-2023

Convocatoria Bolsas Comedor Municipais curso 2022-2023

12 de xullo de 2022

Onte 11 de xullo de 2022 publicouse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a listaxe provisional de concesión e denegación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2022-2023. Pódense consultar en:

• Taboleiro de edictos

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL E LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Prezadas familias.

A continuación presentamos as axudas para adquirir o material e os libros de texto do curso 2022-2023, que abrangue dende  19 de maio ata o 22 de xuño.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Prezadas familias.

Dende hoxe 19 de maio e ata o 30 de setembro de 2022 estará aberto o prazo para a solicitude de bolsas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

A continuación adxuntamos o enlace á páxina do Ministerio de Educación e Formación Profesional, coa información correspondente.

BECAS ANEAE

BOLSAS 2022-2023

Estimadas familias.

Achegamos a información que nos traladan dende a Sección de Bolsas da Xefatura Territorial de A Coruña:

INSTRUCCIÓNS E INFORMACIÓN BECAS NEAE

Prezadas familias.

Velaquí as instruccións e información que nos achegan sobre as becas NEAE.

Co obxecto de que non se retrasen os pagos é moi importante:

• Leer atentamente as instruccións que se remiten.

• O/A solicitante e sempre o/a alumna, nunca os pais ou outros familiares

• Cubrir todo o impreso da solicitude segundo se indica na mesma.

Axudas libros e material escolar curso 2021-22

O DOG do 20 de maio publica a convocatoria anual para solicitar axudas para comprar libros de texto para 1º e 2º de EP, participar no fondo de libros solidario para 3º, 4º, 5º e 6º de EP e axudas para material escolar para primaria. Pódese presentar as solicitudes ata o 22 de xuño.

A solicitude presentárase preferentemente por vía telemática(cos chave 365 ou certificado dixital)

Presencialmente na secretaría do centro de luns a venres de 9,15 a 9,45 e martes e venres de 13,10 a 13,30. Só pode subir  a secretaría unha persoa.

Tamén pode presentarse nun rexistro oficial