ANPA

EXCURSIÓN AO PARQUE ACUÁTICO DE AMARANTE

Organizada pola ANPA Pousa de Fontán o día 11 de Xuño.

Anímate a participar nunha xornada lúdica coa túa familia ou amigos.

CHARLAS DE EDUCACIÓN EMOCIONAL PARA FAMILIAS

Desde Favalmi continuamos trabajando desde la escuela para madres y padres y ponemos en marcha dos actividades muy interesantes para trabajar la educación emocional desde la familia.

Una actividad para las familias y comunidad educativa el miércoles 16 de marzo en la que ofrecemos la posibilidad de una Ludoteca para los menores de 3 a 12 años y el sábado un taller para trabajar las emociones a través del juego en la que participan familias e hijos.

Será divertido y será necesaria una inscripción previa a través del email de la Federación de Anpas del Val Miñor.

FICHA DE INSCIPCIÓN SOCIOS/AS DA ANPA POUSA DE FONTÁN

FAITE SOCIO/ A DA ANPA

Como debe funcionar la Asociación de Padres en una Institución según la ley  - Comunidad Colegio Lestonnac

PRESENTACIÓN DA ANPA POUSA DE FONTÁN

Presentamos o novo díptico da Asociación de Pais e Nais  ANPA POUSA DE FONTÁN.

ASEMBLEA XUÑO 2021

ASEMBLEA ORDINARIA DA ANPA POUSA DE FONTAN

Convócase asemblea ordinaria para o vindeiro Martes día 29 de xuño as 17:30 horas en primeira convocatoria e en segunda

convocatoria as 18:00 horas no comedor do centro, coa seguinte orde do día:

• Lectura da acta anterior e aprobación se procede

• Presentación e modificación da xunta directiva.

• Información relacionada coa actividade de piscina (Valadares e Ramallosa)

• Información relacionada coas actividades extraescolares xestionadas pola ANPA e aula madruga.

• Información do estado de contas. Gastos bancarios excesivos e aprobar a supresión dunha das contas bancarias.

• Xestión levada a cabo co Concello de Gondomar (comedores, aula madruga, etc.)

• Xestión levada a cabo co Centro Educativo.

• Tarefas que se levarán a cabo para o vindeiro curso.

• Tockapp School e o seu funcionamento, tamén se pode enviar por email a información. Inscripción socios por esta vía.

CHARLAS SOBRE AUTISMO

A asociación de Anpas FAVALMI organiza en colaboración coa Anpa Pousa de Fontán unha charla gratuita para toda a comunidade educativa.

CHARLAS PARA FAMILIAS SOBRE TDAH

Adxunto o cartes la charla online gratuita para toda a comunidade educativa que organiza FAVALMI coa colaboración da Anpa Pousa de Fontán.

TALLER DE DISLEXIA

ASEMBLEA ORDINARIA DA ANPA POUSA DE FONTÁN

Convócase asemblea ordinaria para o vindeiro venres día 02 de outubro as 18:00 horas en primeira convocatoria e en segunda convocatoria as 18:30 horas no patio cuberto do centro, coa seguinte orde do día:

• Lectura da acta anterior e aprobación se procede

• Presentación e modificación da xunta directiva.

• Información relacionada coa actividade de piscina (Valadares e Ramallosa)

• Información relacionada coas actividades extraescolares xestionadas pola ANPA.

• Información do estado de contas.

• Xestión levada a cabo co Concello de Gondomar

• Xestión levada a cabo co Centro Educativo.

• Tarefas que se levarán a cabo para o vindeiro curso. Funcións da ANPA

• Rogos e preguntas.

Aos asistentes socios entregaráselles un agasallo e sellaranse os carnets de socios

FICHA DE  INSCRIPCIÓN SOCIOS ANPA

ASEMBLEA ORDINARIA DA ANPA POUSA DE FONTÁN

ASEMBLEA ORDINARIA DA ANPA POUSA DE FONTAN

Convócase asemblea ordinaria para o vindeiro martes día 30 de xuño as 11:00 horas en primeira convocatoria e en segunda convocatoria as 11:30 horas no comedor do centro, coa seguinte orde do día:

• Lectura da acta anterior e aprobación se procede

• Renovación e modificación da xunta directiva.

• Estado de contas.

• Aprobar gasto para próximo curso:patios, retroproxector e subvencinar as actividades extraescolares.

• Xestión levada a cabo co Concello de Gondomar: Comedores escolares, patio infantil, arranxos do acceso ao Centro e corte das árbores.

• Información relacionada coa Aula Matinal.

• Información relacionada coa actividade de piscina (Valadares e Ramallosa)

• Mascarillas elaboradas pola ANPA.

• Problemáticas acontecidas durante o confinamento.

Rógase confirmación asistencia por Whatsapp teléfono Anpa: 611033178