REUNIÓNS INFORMATIVAS COMEZO DO CURSO

5º DE PRIMARIA 18:00 5ºB
6º DE PRIMARIA 18:30 6ºB

CONVOCATORIA BECAS ALUMNADO NEAE 19-20

INFORMAMOS DA CONVOCARIA DE BECAS `PARA O CURSO 2019/20 PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS.

Aquelas familias que estean interesadas en solicitar a beca deberán poñerse en contacto coa orientadora do centro.

CONSULTAR CONVOCATORIA

REMATA O PRAZO DE SOLICITUDE O 26 DE SETEMBRO.

REVISTA ESCOLAR 2018-2019

PUBLICAMOS A REVISTA ESCOLAR "A FONTIÑA", RECOPILACIÓN DO TRABALLO REALIZADO DURANTE TODO O ANO.
ESPERAMOS QUE VOS GUSTE.

BO TRABALLO!!!

O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Estimadas familias:

Para que poidades conciliar e organizarvos mellor, informámosvos do calendario escolar para o curso 2019-2020, publicado na:

Orde do 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2019/20 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

O Equipo Directivo

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019-2020

Consulta a listaxe de libros de texto para o curso 2019/2020, pinchando na imaxe.

LISTA PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

Publicación da listaxe provisional do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Pincha aquí para ver os libros  que che corresponden.

Na listaxe provisional aparecen os libros que serán asignados en función da renda, ter en conta a lista de libros que solicita o centro para cada un dos niveis. Ainda que correspondan 6 ou 4 o centro só pide 3.

Se non aparecedes na lista  ou ante calquer dúbida chamade ao centro en horario de 9 a 14 horas.

Prazo máximo para facer reclamacións o día 2 de xullo.

O alumnado que ten asignado 6 libros tamén ten concedido o cheque de material que debedes recoller do 1 ao 5 de xullo, na secretaría do centro.

Esta listaxe é provisional, non mercar os libros ata a publicación da lista definitiva xa que pode sufrir modificacións.

LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

PUBLICAMOS AS LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA TODOS OS CURSOS DE  EDUCACIÓN PRIMARIA.

Resultado de imaxes para listas de materiales

PINCHA NA IMAXE PARA ACCEDER ÁS LISTAS

EL RAP ORTOGRÁFICO

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 2019

O Ceip Chano Piñeiro despide o curso escolar cunha festa Ibicenca coas familias. O alumando e profesorado fixeron gozar as familias con numerosas actuacións ao ritmo de "TU CHANO ME SUENA" .

CHARLAS SOBRE OS RISCOS DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

O Goberno de España desenvolve O PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E A MELLLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS E NOS SEUS CONTORNOS CURSO 2019-2020.

O centro solicitou a actividade “RISCOS DAS NOVAS TECNOLOXÍAS”, xa que consideramos importante ter información sobre este tema e facilitada por expertos, dada a crecente problemática existente.

A charla será  impartida por persoal experto da Garda Civil o  mércores de xuño ás 17:00 horas.

Esperamos contar coa vosa asistencia.

O Departamento de Orientación