FESTIVAL DE NADAL

ACTUACIÓNS DO FESTIVAL DE NADAL.

AO LONGO DA SEMANA INTENTAREMOS TER TODOS OS VÍDEOS COLGADOS.

PARA VISUALIZAR MELLOR O VÍDEO AMPLIADE A PANTALLA COMPLETA.

CINCO ANOS B

5 ANOS A

6º PRIMARIA

FELICITACIÓN DE NADAL

LENDO NO NADAL

No centro temos un novo recuncho de lectura, nel colocamos unha serie de lecturas que podedes pedir como agasallo e ler tanto en soidade como en compañía, en silencio ou rindo a gargalladas, agochándote cunha manta ou soñando.

Podes visitar a exposición que temos na entrado do colexio xunto a nosa cheminea e coñecer estas novidades.

As familias poden visitar a exposición durante a semana en horario de 16:00 a 17:45  ou o martes de 17:00 a 18:00 horas.

ÁRBORE DE NADAL

Estimadas familias:

O vindeiro venres, 21 de decembro imos celebrar a festa de Nadal.

Consistirá nunha actividade musical e unha festa de fin de ano. O alumnado deberá traer un gorro de Naal e un complemneto de festa ( cotillón, serpentinas, etc)

Para a merenda, este ano traerán lambetadas de Nadal os nenos/as dos grupos B e unha botella de auga grande os nenos/as dos grupos A. A merenda será compartida co resto do alumnado do mesmo nivel.

Bo Nadal!!

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Hoxe conmemoramos o DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Para facer visible a nos repulsa o alumnado e profesorado colocamos un lazo de morado no vallado do centro.

TRANSPORTE ESCOLAR

Informa no día de hoxe  a empresa de transporte escolar  que a ruta que vai do Cruceiro de Mañufe a Nande pode realizar novamente o seu percorrido, a excepción das paradas de COSTA E SEQUIÑA.

O alumnado rexistrado nestas paradas pode subir en LOBADAS ou noutra das paradas da ruta.

Un saúdo,

Rogelio Pereira Zunzunegui

DÍAS NON LECTIVOS

Os centros educativos escollen cada curso escolar dous días non lectivos.

O consello escolar do centro acordou solicitar para o curso 2018/2019 os dous seguintes:

• 2 de novembro de 2018
  • 20 de maio de 2019

A Xefatura Territorial de Educación de Pontevedra concedeu o primeiro, quedando a concesión do segundo pendente de que a Consellería de Traballo publique oficialmente os festivos locais, polo que o

VENRES DÍA 2 DE NOVEMBRO DE 2018 o centro permanecerá pechado.

Un saúdo,

Rogelio Pereira Zunzunegui