BECAS NEAE 2024-25

Con data 19 de abril do 2024 publicouse no BOE o Extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnos  e alumnas con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

As solicitudes  das axudas deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección  www.educacionyfp.gob.es  ou a través de la sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes na dirección https://sede.educacion.gob.es

Instrucións:

1) As familias cubrirán, tal como indica a convocatoria, exclusivamente as solicitudes vía web a través da sede electrónica do Ministerio de Educación

2) Todas as solicitudes presentadas é obrigatorio tramitalas (independentemente de que o centro emita un informe favorable ou desfavorable)

3) As familias presentan a solicitude no centro ata o 13 de setembro inclusive.

4) O centro comprobará seguidamente que a solicitude ten todos os apartados cubertos e asinados.

Acreditación de la Necesidad de Apoyo Educativo:

Se requiere un certificado de un equipo de orientación educativa y psicopedagógica o del departamento de orientación dependiente de la administración educativa correspondiente, que acredite la necesidad específica de apoyo educativo asociada a altas capacidades intelectuales y estar registrado en la plataforma del Sistema Educativo.

Requisitos Económicos:

Los solicitantes deben cumplir con los umbrales de renta y patrimonio familiar establecidos por la normativa vigente, asegurando que las ayudas se destinan a familias que necesitan apoyo económico para cubrir los gastos educativos.

VÍDEO DA SAÍDA AO GROVE 2024

Estimadas familias, como vedes o alumnado de 6º de primaria está desfrutando moito da saída. Aínda que nos choveu un pouco no regreso da praia, todos e todas se atopan ben  e neste momento están facendo xogos.

Deixámosvos un pequeno vídeo do día de hoxe.

Para calquera incidencia temos a man o teléfono do centro 634653641 que usaremos  se o alumnado precisa contactar con vós.

Unha aperta, ata mañá.

Saída de fin de Etapa 6º de Primaria

Informamos ás familias dos nenos e nenas de sexto que están moi ben e pasándoo estupendamente.

RESUMO ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 24/25

AGASALLO DA ANPA

CHARLA SOBRE O ACOSO ESCOLAR

Bo día,

Dende o ANPA, queremos informarvos que o vindeiro día 9 de maio ás 17:30 hrs no local de FAVALMI (Centro Neural de Gondomar, local 18 - Colexio Vello), farase unha xornada de formación para toda a comunidade educativa relacionada co Acoso Escolar organizada por dita federación e á que podedes asistir se é do voso interese.

Se queredes asistir, tedes que inscribirvos previamente en: www.favalmi.org

Un saúdo!

PUNTO LARANXA

Aquí o acoso non ten cabida!

Este centro dispón dun Punto Laranxa contra o acoso e o c iberacoso escolar.

Déixa a túa mensaxe.

Non cales, rompe o silencio!

Punto laranxa contra o acoso escolar - CIFP A Carballeira - Marcos Valcárcel

É un punto físico, ben identificado, que funciona como unha caixa de correo a través da cal o alumnado poderá comunicar ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima, posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou que perciban en terceiros.

PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO E O CIBERACOSO ESCOLAR | CEIP A MAÍA

OBRADOIRO CON-CIENCIA (1º CICLO)

OBRADOIRO DE IMPRESIÓN 3D E PROXECTO 8M CO ALUMNADO DO SEGUNDO CICLO

8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Este ano a comisión de Promoción de vida e estilos saudables encargáronse  de organizar o 8 M  Día Internacional da Muller.

Realizando  uns pasillos olímpicos nos corredoiros do centro. A actividade levouse a cabo por parte  das alumnas de 6º de Primaria.

Debuxaron os 5 aneis olímpicos representativos dos 5 continentes e en cada un realizaron unha infografía sobre unha deportista de gran relevancia na historia do olimpismo.
Os aneis estarán pegados durante toda a semana nos corredoiros e o venres día 8, fixeronse  unhas visitas guiadas onde as alumnas de 6º explicaron a tódolos grupos do cole a biografía das deportistas seleccionadas.