MODIFICACIÓN DAS RUTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

Estimadas familias:

Como sabedes a estrada que  baixa polo Pazo do Conde (R/ Pousada) está en mal estado, supoñendo un risco o paso continuo do transporte escolar.

A dirección do centro, acordou, en colaboración coa empresa de transporte  LUGOVE e contando coa autorización do Servizo Territorial de Transporte, a modificación das rutas de trasporte 159 "MAÑUFE"  E 160 "ESTRADA".

O cambio implica a recollida do alumnado da parada de Estrada ás 8:10 h e o regreso do mesmo alumnado no transporte de Mañufe.

Con esta modificación conseguiremos que ningúnha ruta pase pola RÚA POUSADA.

Esta modificación manterase mentres non se arranxe a estrada e nos aseguren a seguridade do alumnado.

Unha aperta,

O Equipo Directivo

SOLICITUDE DE RESERVA

PRAZO DE SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA

PARA ASISTIR AO IES AUGA DA LAXE

DO 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO

( Para o alumnado de 6º de Primaria)

Ábrese o prazo para facer a reserva de praza para o vindeiro curso 2021-2022 para o alumnado que procede de centros adscritos.

Pasos a seguir:

1.-Imprimir a solicitude de reserva.

2.-Cumprimentar a solicitude. Recordar que ten que ser en letra lexible.

3.-Asinar a solicitude para a consulta dos datos da unidade familiar.

4.-Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital.

Podédes enviala polo alumnado  e enviarase un xustificante de entrega no centro.

Solicitude de Reserva

Se precisades a solicitude impresa en papel  ou tedes algunha dúbida chamade ao centro en horario de secretaría ( De 9:10 a 9:50)

Aplicación Admisión Alumnado para facer a solicitude de xeito telemático.

O alumando que non queira facer reserva de praza no IES AUGA DA LAXE deberá presentar  a solicitude de admisión,  no centro que elixa para cursar a ESO, do 1 ao 22 de Marzo.

ACTUACIÓNS DE NADAL 2020

Tras un ano complicado e diferente non queremos deixar de desexarvos un  bo Nadal e un próspero ano 2021.

Esperamos que vos gusten as postais virtuais que fixeron os vosos fillos e fillas con moito esforzo e agarimo.

Podedes poñer a presentación en pantalla completa pinchando nos tres puntiños (abaixo a dereita)

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA. BIBLIOTECA PAPORRUBIO

Xa está chagando o Nadal!

E con el, o equipo de biblioteca queremos achegarvos a vós e as vosas familias unhas ducias de libros para desfrutar dos días libres entre receitas, manualidades, plantas, cociña e experimentos.

Con este agasallo queremos mandar os nosos millores desexos para todos vós nestas datas tan especiais.

Unha aperta

PINCHA NA IMAXE PARA VER AS RECOMENDACIÓNS

ACTIVIDADES DO SAMAÍN

Este ano o alumnado do Chano  creou, polo Samaín unha morea de historias terroríficas.

Para que todos e todas as poidades disfrutar. Pincha nas imaxes para comezar a tremer de medo.....

Historias do alumnado de 3ºA

Historias do alumnado de 3ºB

Historias do alumando de 3ºC

Historias do alumnado de 5º de Primaria

Historia do alumnado de 6ºB

MERENDAS SAUDABLES.

Dende o centro estamos moi preocupados ante a crecente obesidade infantil, por iso queremos mellorar  os hábitos alimenticios nas merendas do noso alumnado.

A alimentación é a base necesaria para un bo desenvolvemento físico, pero tamén psíquico e social dos nenos e nenas.

Consideramos recomendable que ao longo da semana o alumnado trouxera merenda variada, seguindo o seguinte cadro:

*OS PEDIATRAS E AS PEDIATRAS RECOMENDAN QUE O BOCATA NON SEXA DE PAN DE MOLDE.

Ademais a alimentación debe ser responsable.

Continuamos fomentando esta responsabilidade reducindo os materiais de refugallo que se xeran  coas merendas.

Esta iniciativa que comezamos xa fai dous cursos, con gran resposta por parte das familias consiste en traer a merenda nunha firameira e auga nunha botella reutilizable.

INFORMACIÓN PARA EDUCACIÓN INFANTIL ( 3 ANOS)

O alumnado de Educación Infantil, de 3 anos debe traer os primeiros días do Periodo de Adaptación cuberta a enquisa inicial.

Para descargala PINCHA AQUÍ

Tamén vos deixamos a información da reunión inicial por se non poidestes vir.

REUNIÓN INICIAL

PROTOCOLO COVID