LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicación dalistaxe definitivado Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO

Recordamos que o reparto dos libros de texto asignados para cada neno/a nesta listaxe será feito polos titores/as os primeiros días de clase, no mes de setembro.

A REVISTA ESCOLAR

Revista "A Fontiña" 2017

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega damos as grazas a tódolos participantes na elaboración e difusión da revista escolar "A FONTIÑA", onde se reflexan diferentes traballos, actividades e proxectos realizados ao longo de todo o curso por parte dos alumnos/as do CEIP Chano Piñeiro.

LISTA PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-2018

Publicación da listaxe provisional do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Pincha aquí para ver os libros  que che corresponden.

Se non aparecedes na lista  ou ante calquer dúbida chamade ao centro en horario de 9 a 14 horas.

Prazo máximo para facer reclamacións o día 6 de xullo.

Esta listaxe é provisional, non mercar os libros ata a publicación da lista definitiva xa que pode sufrir modificacións.

Modificación da opción de Relixión Católica ou Valores Sociais e Cívicos

Se algunha familia desexase cambiar a opción que ten manifestada no centro con anterioridade sobre a elección de ensino de  Valores Sociais e Cívicos ou Relixión Católica debe dirixirse a secretaría do 1 ao 8 de setembro de 2017 inclusive.

FOLGA NO TRANSPORTE ESCOLAR

Informamos que está convocada unha folga no sector do transporte de viaxeiros e que afecta ao transporte escolar.

Polo que, de non desconvocarse, mañá martes e o mércores a empresa de transporte non poderá realizar o servizo.

DÍA DO MEDIOAMBIENTE

Son moitos os contidos e as actividades que este ano estamos traballando  no centro  para coidar o medioambiente: puxéronse en funcionamento as PATRULLAS VERDES, en todas as aulas teñen contedores para a reciclaxe de papel, plásticos e orgánicos, no patio  aumentouse o número de contedores para poder facer unha correcta reciclaxe.

Tamén cambiamos a nosa forma de traer o pequeno almorzo ao cole, agora facémolo en friameiras e xa non utilizamos papel de alumninio.

Cos tapóns que reciclamos no Chano, fixemos unha gran labor, levaronse á protectora  de animais abandoados OS PALLEIROS DE PONTEVEDRA. Recorda que se decides ter unha mascota debes coidala, protexela  e aínda que a túa vida cambie nunca debes abandoala, ela non o faría.

Son moitas  as tarefas que podemos facer cada día a favor do medio ambiente, coidar as nosas mascotas, non deixar o grifo aberto mentres lavamos as mans ou os dentes, coidar as plantas, non tirar escombro nos nosos montes, reciclar os tapóns...

ACTIVIDADES NO BLOGUE DE COMPLEMENTARIAS

ACTIVIDADE EN FAMILIA "NAVEGA CON RUMBO"

Estimadas familias:

O Colexio Profesional de de Enxeñaría en Informática de Galicia, en colaboración coa Xunta de Galicia, presenta o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que naveguedes con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet.

A nosa intención é que vos mentalicedes da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para adquirir boas experirencias e novos coñecementos.

A internet é divertida e útil. Podes buscar información para realizar os teus traballos e tamén coñecer e comunicarte cunha chea de persoas ou divertirte xogando. É un mudo que ofrece moitas posibilidades. Sabemos que empregas o teu sentido común pero queremos botarche unha man.

Por todo isto o centro organiza unha charla para as familias, o martes 30 de maio ás 18:00 horas na bibioteca do centro. Poden asistir os pais/nais acompañados dos seus fillos/as.

Recibiredes recomendacións que farán máis segura a navegación polo ciberespazo.

Agardamos a vosa presencia, un saúdo.

GUÍA SOBRE AS AVALIACIÓNS DE EDUCACIÓN PRIMARIA E ESO

A Xunta de Galicia publica unha guía  sobre as Avaliacións de Primaria e Eso, nela  dan resposta as seguintes preguntas:

• Que son estas probas?
  • Para que serven?
  • Por que son importantes?
  • Quen as fai?
  • En que consisten?
  • Características das probas.
  • É un sistema novo de avaliación?

Pincha no enlace para ver a guía.