MAGOSTO 2017

MAGOSTO (10 DE NOVEMBRO)

Estimadas familias:

Este ano vémonos na obriga de modificar a celebración do Magosto. Dende o Distrito Forestal infórmanos de que non está permitido a realización deste tipo de celebracións no monte, xa que aínda seguimos en alto risco de incendios.

O Equipo de Actividades Complementarias decidiu que este ano celebraremos o Magosto igualmente no propio centro.

Solicitamos a vosa colaboración aportando un puñado de castañas xa picadas e un pouco de leña fina, tamén valen carozos ou piñas. O alumnado traerá a merenda como todos os días.

O EQUIPO DE ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS

Samaín 2017

Xa estamos a festexar no centro o SAMAÍN, realizando diversas actividades: XOGO DE PISTAS "PÁNICO NO CHANO", O TRAGAMEDOS, DECORACIÓN DAS PORTAS DAS AULAS E A EXPOSICIÓN DE CABAZAS.

As familias poderán visitar a exposición de cabazas o martes día 31  de outubro, en horario de 16:30 a 18:00 horas.

O día 31 o alumnado de infantil e primaria poderán vir disfrazados. Dende o centro queremos recordar que poden utilizar materiais de refugallo. Non é obrigatorio.

ACTIVIDADES PARA TRABALLAR O SAMAÍN NO BLOGUE DE COMPLEMENTARIAS

Moitas grazas por participar.

DÍAS NON LECTIVOS

Os centros educativos escollen cada curso escolar dous días non lectivos.

O consello escolar do centro acordou solicitar para o curso 2017-2018 os dous seguintes:

• 13 de outubro de 2017

• 18 de maio de 2018

A Xefatura Territorial de Educación de Pontevedra concedeunos, polo que o vindeiro VENRES  día 13 o centro permanecerá pechado.

REUNIÓNS INFORMATIVAS DE PRINCIPIO DE CURSO ( 19 DE SETEMBRO)

Estimadas familias:

Como cada inicio do curso solicitamos a vosa presencia nesta reunión. Trátase de facilitar información sobre aspectos xerais, coñecer ao profesorado que traballará có/coa voso/a fillo/a, así como de informarvos da vosa necesaria implicación na súa educación.

Educación Infantil   4 anos 16:30h         5 anos    17:15 h

Educación Primaria    1º 15:30 h      2º 16:15 h    3º   17:00 h

4º 15:30 h      5º 16:15 h     6º  17:00 h

Esperámosvos. Moitas grazas

LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 17-18

PUBLICAMOS AS LISTAS DE MATERIAL PARA O CURSO 2017-2018

DE PRIMEIRO A SEXTO DE PRIMARIA.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicación dalistaxe definitivado Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO

Recordamos que o reparto dos libros de texto asignados para cada neno/a nesta listaxe será feito polos titores/as os primeiros días de clase, no mes de setembro.

A REVISTA ESCOLAR

Revista "A Fontiña" 2017

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega damos as grazas a tódolos participantes na elaboración e difusión da revista escolar "A FONTIÑA", onde se reflexan diferentes traballos, actividades e proxectos realizados ao longo de todo o curso por parte dos alumnos/as do CEIP Chano Piñeiro.