XA CHEGA O SAMAÍN!!!!

Estimadas familias,

Dende o centro imos recuperando a normalidade e este ano retomamos a celebración  do Samaín coas seguintes actividades:

• Realización dunha exposición de cabazas de todo o alumnado decoradas na casa poñendo un título en lingua galega a súa creación.

A exposición farase no corredor en fronte a sala de profesorado e como aínda non poden asistir as familias, poremos un vídeo e fotos na páxina web.
O alumnado traerá as cabazas entre o luns 25 e o mércores 27 de outubro. Todo o alumnado que  participe recibirá un pequeno agasallo.

• Celebración do Samaín  o día 29 de outubro.

O alumnado poderá asistir  disfrazado coa temática de Samaín pero sen careta ( deben vir coa máscara obrigatoria limpa). A merenda será individual seguinto o protocolo COVID.

• Afrontamos os nosos medos de forma divertida e en grupo.

Farase unha pequena pasaxe do terror nas escaleiras de acceso ao centro con música terrorífica os primeiros 15 minutos do venres 29 e traballaremos esta temática durante toda a mañá.

• Tragamedos.Traballamos as emocións.

Cada neno ou nena plasmará nun papel o seu medo. En Educación Infantil farase mediante debuxos ou palabras curtas. Unha vez rematen deben introducir ese papel nunha caixa decorada en forma de monstro tragamedos situada na exposición de cabazas, simulando que así ese medo desaparecerá.

• Fomentando e traballando as linguas.

Crearase un recuncho de vocabulario en galego e inglés relacionado con esta temática para poder xogar e facer diferentes actividades dende as diferentes titorías, así coma enriquecer o vocabulario de todo o alumnado.

• A lectura sempre é importante.

Farase unha exposición de libros coa temática: Samaín, meigas, trasnos, cabazas…. Libros que poden levar as aulas para o tempo de lectura semanal.

• Fomentamos o traballo en familia.

Na páxina web do centro atoparedes un enlace a Symbaloo con diferentes actividades que vos poden axudar a xogar, facer manualidades e actividades en familia.

Esperamos disfrutar moito xuntos desta celebración.

O Equipo Docente

AUTORIZACIÓN DE IMAXE

TRABALLOS DE MÚSICA REALIZADOS DURANTE O CURSO

CALENDARIO ESCOLAR

Para que poidades organizar o próximo  curso académico, deixámosvos o calendario escolar do curso 2021/2022

ORDE do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 2020/2021

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022

Recordar que o prazo para a formallización da matrícula para o curso 2021-22 é:

• Do 20 ao 30 de xuño para o alumnado de Educación Infantil e Primaria.

Descarga aquí o impreso de matrícula

Documentación a presentar co documento de formalización da matrícula:

• Certificado do padrón
  • Certificado médico
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Dúas fotografías.

Se xa presentaches a documentación coa admisión non tes que volver presentala.

COMEDOR ESCOLAR 2021/2022

O prazo de solicitude para o comedor escolar, para os alumnos/as que acudan como mínimo dous días á semana,  o curso 2021/2022 é dende ás 9:00 do 20 de setembro ata ás 14.00 h do 28 de setembro.

Toda a documentación a atoparedes nos seguintes arquivos (pincha enriba)

TRIPTICO

ANEXO IA SOLICITUDE DE COMEDOR

ANEXO IB SOLICITUDE SEGUNDO PRAZO

OBRIGAS

DOC EMERXENCIAS

LIBROS DE TEXTO 21-22

No seguinte enlace podedes consultar  o LISTADO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL IMPRESO  para o curso 2021-2022

LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

PUBLICAMOS AS LISTAS DE MATERIAL ESCOLAR PARA TODOS OS CURSOS DE  EDUCACIÓN PRIMARIA.

LISTA DE MATERIAL PARA 1º DE  PRIMARIA

LISTA DE MATERIAL PARA 2º DE PRIMARIA

LISTA DE MATERIAL PARA 3º DE PRIMARIA

LISTA DE MATERIAL PARA 4º DE PRIMARIA

LISTA DE MATERIAL PARA 5º DE PRIMARIA

LISTA DE MATERIAL PARA 6º DE PRIMARIA

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA DÍAS DE SOL

Estimadas familias despois deste curso tan duro, por fin chegan uns días de descanso, chegan momentos para descansar, dormir, tomar o sol, pasear, ir a praia…. Pero imos ter tempo para todo, e como non, tamén imos ter tempo para ler...

Sempre, sempre temos que coidarnos moito, pero este ano ainda máis, polo que as recomendacións de lecturas neste mes de xuño van en esta línea “ Coidarnos con Sentidiño”,nestas recomendacións de lectura van unha serie de libros para tódalas idades que poden axudarnos a facelo. Pasade un gran verán, disfrutar de de todo e con todo e non deixedes de Ler.

O EQUIPO DE BIBLIOTECA