CROSS PROVINCIAL PORTO DO SON

Ola, familias!

Aquí abaixo temos a representación do alumnado de Centieiras na fase final do Cross Provincial Escolar de Xogade, que se desenvolveu o pasado venres día 12 de abril, no pobo costeiro de Porto do Son. Alí xuntámonos unha morea de alumnos/as desde 2º de EP ata 3º da ESO representando a moitos colexios da provincia de A Coruña.

Pola nosa parte íannos representando 9 alumnos/as que acadaron a clasificación por medio da anterior carreira que se desenvolveu ao comezo do 2º trimestre. O tempo atmosférico foi espectacular e a experiencia, máis.

Parabéns por representar tan ben a todos/as os/as vosos/as compañeiros/as. Para o vindeiro ano... voltamos seguro!!!