23 de abril de 2021: DÍA DO LIBRO

Para conmemorar este día todos os cursos participaron na creación dun conto colaborativo. Dende a Biblioteca do colexio organizaron a tarefa para que resultase un proxecto precioso, no que queda reflectida a imaxinación e creatividade das nenas e nenos do colexio.

CELEBRANDO O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO E O DÍA DA MULLER

Unificando as celebracións do Día de Rosalía e o Día da Muller, o alumnado de 6º elaborou estes muros interactivos nos que pon de relevo a figura desta gran muller galega. O alumnado de 5º preparou unha reportaxe sobre unha "gran muller".

Facede clic no enlace de cada imaxe e verédelos. Para ver as actividades dos outros grupos podedes acceder ao blogue da biblioteca.

E o traballo do obradoiro de radio non podía faltar. Aquí podedes escoitar o último programa, que contén unha entrevista ficticia a Rosalía de Castro e  e o resumo da videoconferencia coa Triatleta paralímpica Susana Rodríguez Garcio.

DÍA MUNDIAL DA RADIO: 13 DE FEBREIRO DE 2021

Boas a todas e todos. Traemos agora un pequeno programa para participar na iniciativa da asociación Ponte Nas... Ondas! para conmemorar o 13 de febreiro o Día Mundial da Radio. Nel falamos da nosa radio escolar e deste día especial para toda a xente a que nos gusta facer e oír radio. Agardamos que vos guste! Escoita o programa.

ENTROIDO 2021

A situación de pandemia que estamos a vivir non nos permitirá este ano facer o desfile de entroido coa queima do meco, nin a degustación de doces típicos. Será unha celebración máis sinxela, e dentro das medidas de seguridade tentaremos de pasalo ben.

ENCHEMOS A VIDA DE CORES CELEBRANDO O DÍA DA PAZ

Vivan as mans de cores!

Vivan os xestos con valores!

Aplausos para @s valentes!

Viva a vida de cores!

Ao ritmo desta bonita canción, o Ceip de Cedeira celebrou este ano o Día da Paz, no que quixemos poñer unha pinga de cor e de vida para alegrar os días grises de pandemia.

A Paz é un desexo universal do que todos e todas participamos e que buscamos no noso día a día cotiá, e para o que cada un de nós adica pequenas accións para conseguilo. Entre tod@s ímolo conseguir!

Seguimos adiante!!

Vivamos con alegría construíndo a PAZ!!!

Obradoiro de radio

Escoita aquí o resultado: Radio Cores 5º Ponte nas... ondas!

O xoves 14 de xaneiro visitáronnos Xerardo e Damián, da

asociación cultural Ponte nas... ondas! Déronnos un

obradoiro de radio. Aprendemos a preparar e editar

un programa. Foi unha experiencia increíble e

pasámolo moi ben.

Escoita aquí o resultado do traballo de  e tamén o de

Bo Nadal: panxoliña Ano novo.

O CEIP DE CEDEIRA DESÉXAVOS BO NADAL,

MOITA SAÚDE E PRÓSPERO ANINOVO

Pasámolo moi ben, visitounos Papá Noel, tomamos chocolate, churros e roscón; fixemos centros de Nadal, tivemos contacontos e vimos unha película.

Radio Cores: Nadal Dourado.  Escoitar aquí a entrevista a Papá Noel

25 de novembro. Día contra a violencia de xénero.

Nesta ocasión unímonos a unha iniciativa da Concellaría de Igualdade de Redondela. Traballamos e coñecemos a historia das irmás Mirabal, que apareceron asasinadas un 25 de novembro na República Dominicana. Estas tres irmás eran coñecidas co alcume das Bolboretas, e na súa honra, o Concello de Redondela propúxonos encher as ventás de bolboretas. Aquí tedes unha pequena mostra.

Radio Cores: Cedeira en violeta. (escoita o programa)

Baile de pixamas, polos dereitos da infancia e contra a violencia de xénero. 5º de Educación Primaira

Para conmemorar o Día Internacional do Neno (20 de novembro) e o Día Internacional pola Eliminación da Violencia Contra a Muller e Contra a Violencia de Xénero (25 de novembro), a clase de 5º de Ed. Primaria do C.E.I.P. de Cedeira fixemos un baile de pixamas, e recopilamos unha serie de frases e prantexamentos sobre estes temas que esperamos vos fagan pensar no compromiso da sociedade con eles. Agardamos que vos guste.