Skip to Content

logos á dereita

Admisión e Matrícula para o curso 2021/2022

PARA ALUMNADO NOVO NO CENTRO!

PROCEDEMENTO

Para presentar unha solicitude poderá facelo de varias formas:

Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro a través da aplicación: AdmisionAlumnado.

Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica

 Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

Todos os trámites presenciais realizaranse no edificio Uceira en horario de

09:00-14:00h mantendo as normas de distanciamento e seguridade.

 PRAZOS

Prazo de presentación de solicitudes:

Do 1 ao 22 de marzo

 Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido: antes do 25 de abril.

Prazo de reclamación contra a listaxe provisional: no

 prazo de cinco días hábiles posteriores á resolución provisional.

Publicación de listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido: antes do 15 de maio.

Formalización da matrícula: Do 20 ao 30 de xuño.

 

 MODELOS PARA PRESENTAR A SOLICITUDE 

 DOCUMENTOS

 DESCARGA

Solicitude de praza no centro do 1 ao 22 de marzo. DESCARGA O ANEXO II.   (GALEGO)

Solicitude de praza no centro do 1 ao 22 de marzo. DESCARGA O ANEXO II (CASTELÁN)
Nota informativa para as familias.

Anexo I Admisión (editable unha vez descargado)

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA SOLICITUDE (ANEXO II)

Anexo I Admisión.

Orixinal ou copia cotexada do DNI do alumno/a (se o ten), e dos seus pais.

Orixinal ou copia cotexada do Libro de Familia.

Documento acreditativo de estar en disposición de reunir os requisitos académicos esixidos para o curso para o que solicita praza (só para alumnado de Primaria).

Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio onde conste a custodia do menos, se é o caso. 



page | by Dr. Radut