Día da Paz

O pasado 30 de xaneiro, celebramos no centro o Dia da Paz. Para conmemoralo os nenos e nenas do centro elaboramos cada un o noso "Caramelo da Paz" cos nosos mellores desexos de paz, amizade e amor. Nun acto organizado no ximnasio do centro, os nenos intercambiaron estas lambetadas de paz con outros alumnos e alumnas do colexio cun bico e unha aperta, para transmitir os nosos mellores desexos e que a paz se constrúa cada día entre o noso alumnado.

Ademais desta actividade, todos os alumnos participaron na elaboración de diferentes murais que recollen información sobre mulleres que foron premiadas co Nobel da Paz, fíando así este tema coa próxima celebración do Día Internacional da Muller (8 de marzo)

Tamén se realizou outro mural "A paz nas nosas mans". con todo o simbolismo das mans na busca da construcción da paz e dun mundo mellor e máis unido. Os nenos deberán buscar un sentido a esas fotos e explicar o que simbolizan.

Premendo enriba destas fotos que a continuación podedes ver, accederedes ao album da actividade.