Actividades Nadal

Co gallo da celebración do Nadal, o centro organizou diferentes actividades co alumnado para conmemorar estas datas.

En primeiro lugar recibimos a visita das súas maxestades os Reis Magos de Oriente, que percorreron todas as aulas do centro, deixando agasallos ao alumnado do colexio que recibiu con moitísima ilusión esta visita.

Podedes visitar o album de fotos clicando aquí.

O derradeiro día tivemos unha celebración por partida triple: a primeira hora da mañá os nenos e nenas de Ed. Infantil, 1º e 2º curso recibimos no colexio a Papá Noel. Posteriormente no ximnasio todos os nenos e nenas cantamos panxoliñas típicas destas épocas de Nadal e no comedor escolar, disfrutamos da tradicional chocolatada con churros, onde lle fixemos un merecido homenaxe á nosa cociñeira Maruja, que se xubilaba despois de tantos anos de traballo e adicación ao noso centro.

Premendo neste enlace podedes ver as fotos da visita de Papá Noel.

Premendo neste enlace podedes acceder ás fotos da chocolatada.

E premendo aquí podedes ver as fotos das actuacións.