Educación Física

Momentos de xogo

Recordando vellos tempos, sempre pode xurdir algunha idea ;)

Recomendacións Educación Física

Estes días que pasemos na casa tamén poden ser aproveitados para a adquisición de hábitos saudables.

Recomendacións EF

Máis EF

A bailar!

O baile aumenta a flexibilidade, a forza, a resistencia física e sobre todo mellora a autoestima, as habilidades sociais e a capacidade para enfrontar os problemas do día a día. O martes 3 contamos coa colaboración de Pepe para facer un pequeno taller de salsa e o venres  6 coa colaboración de Eloy para realizar outro de Bachata cos grupos de 5º e 6º.

Importancia da estimulación vestibular

O sistema vestibular ten por obxectivo estabilizar a escena visual durante o movemento e desprazamento do corpo ou da cabeza. O desenvolvemento do equilibrio é importante para a maduración motriz. Os movementos rotativos, de balanceo, xiros... aportan unha importante estimulación a este sentido. Unha boa maneira de prever  o vértigo, as dificultades visuais  e do equilibrio ou movilidade.

Movilidade podal.

Os nosos grandes olvidados, os pés, hoxe sentíronse máis presentes neste percorrido polas espaldeiras. Gardados nos zapatos están todos os días e saen deles para meterse na cama ou cando vén o verán tocar area. Así é, que en Psicomotricidade cando poñemos os calcetíns e nos preparamos para traballar con eles din... NOOOON. A rixidez que teñen no día a día pode producir algunhas molestias puntuais  nas actividades. Pouco a pouco foise gañando maior soltura neles, tonicidade e sobre todo comezáronse a sentir.

Pioneiras no deporte!

Esta semana aproveitamos a semana da muller na ciencia para lembrar a moitas delas como pioneiras no deporte. Por exemplo, Marie Curie empregou o ciclismo como fonte de relaxación e inspiración. O seu gusto polo ciclismo era tal, que a súa lúa de mel foi pola Bretaña Francesa en bicicleta. Ó mellor se estivese con nós, nuns anos veríamola no Tour de France!

2019-2020 Contactos coa esgrima

O alumnado de 4º, 5º e 6º tiveron a oportunidade de coñecer un pouco máis de cerca o mundo da esgrima da man do Club Compostela Esgrima.

2019-2020 Campo a través en Ribeira

O venres, 29 de novembro, o alumnado de 4º e 6º participou nunha proba de campo a través celebrada en Ribeira na que coincidimos con outros moitos centros da comarca.

Nos seguintes enlaces podedes atopar as clasificacións individuais e por equipos:

Individual masculino Individual femenino Equipos masculino Equipos femenino
Alevín

Clasificación AIM

Clasificación AIF Clasificación AEM Clasificación AEF
Infantil Clasificación IIM Clasificación IIF Clasificación IEM Clasificación IEF

No seguinte enlace podedes atopar máis fotos dese día:

La Voz de Galicia