Educación infantil

Actividades recomendadas para o alumnado de educación infantil

Presentamos a continuación unha serie de recomendacións pedagóxicas para o alumnado de educación infantil durante o tempo que teña que permanecer na casa sen asistencia ao centro.

Recomendacións educación infantil

Recomendacións psicomotricidade

Rosquillas

Para celebrar o entroido puxémonos a cociñar rosquillas. Mesturamos fariña, ovos, azucre, levadura e aceite. Amasamos moi ben e logo a fritir. Estaban riquísimas.si queredes ver as fotos visitade a galería.

Bombeiros

Fai uns días tivemos a visita dos bombeiros. Ensináronnos que facer en algunhas situacións e ademais pudemos probar parte do seu equipo. si queredes ver as fotos visitade a galería de fotos.

Aniversario

En febreiro Hector cumpreu 6 anos, moitos parabéns.

Aniversarios xaneiro

Durante este mes Martín e Enma cumpriron 5 anos e Laura xa fixo os 6. Moitos parabéns.

Agasallos

Hoxe ao chegar atopámonos cos agasallos que os Reis nos deixaron na escola. Gustáronnos moito.

Postais de Nadal

Nesta última semana, e aprobeitando unha escampadiña, fumos ata o buzón de correos a botar as nosas postais de Nadal.

Aniversarios decembro

Este mes celebramos o cuarto aniversario de Sofía, Iván e Elba. Moitos parabéns.

Aniversarios novembro

Celebramos cinco aniversarios. Adrián fixo os tres anos, Paulo Lía e Uxío cumpriron catro e Elena xa fixo os cinco anos. Moitos parabéns.

Samaín

Estas son as cabazas que decoramos entre todas.