O Concurso Escolar ONCE "La cápsula del tiempo" abre o prazo de inscrición até o 11 de novembro

Sáb, 08/09/2012 - 18:38

A nova edición do Concurso ONCE invíta ao alumnado a coñecer todo o que ten avanzado a sociedade española nos últimos 75 anos no eido da discapacidade e todo o que aínda podemos mellorar xuntos.
O Concurso ONCE está dirixido a alumnado de:

• 3.º a 6.º de primaria.
  • ESO.
  • Educación Especial

O alumnado debe participar en equipos de entre 3 e 5 membros e han de gravar un vídeo de non máis de 1 minuto de duración, no que recollan algún aspecto no que aínda é posible mellorar a accesibilidade e a integración das persoas con discapacidade.
Os premios:
Só por participaren, o profesorado recibirá un certificado de horas de docencia, e todo o alumnado recibirá un regalo sorpresa.

Gañadores provinciais: Todo o alumnado e profesorado gañador en cada categoría (A, B, C, D) recibirá unha divertida cámara web.

Gañadores autonómicos: Todo o alumnado e profesorado gañador en cada categoría (A, B, C, D) recibirá unha "caixa de experiencias" en familia.

Gañadores nacionais: Os gañadores de cada categoría (A, B, C, D e E) recibirán:

• Alumnado: Cámara de vídeo dixital.
  • Profesorado. Tablet.

Ademais, serán invitados a recoller o premio no acto que organizará a ONCE en Madrid con tal motivo.

Para participaren, os equipos de alumnado deben ser inscritos por unha persoa responsable do seu centro chamando ao teléfono 902 112 099, ou ben na sección “Inscríbete” da web do concurso.

Acceso á páxina web do concurso