Título node Learning object

Documentos de uso académico-administrativo
Lun, 12/12/2011 - 20:36
Documentos frecuentes de uso académico-administrativo

Relación de documentos para a recollida e intercambio de información do alumnado, en especial do alumnado procedente do estranxeiro, que facilitan a mellor atención educativa posible.

Trátase dunha colección de 23 documentos introducidos cun índice interactivo, con posibilidades de ser ampliada, referidos a diversos ámbitos de actuación nos centros educativos: o propio centro educativo (1), o alumnado (4), o profesorado (2) e as familias (16).

RDOC 00 – Relación de documentos. Índice (en galego interactivo)

- Documentos do Centro Educativo (CE):

CE01 – Documentación necesaria para matricularse no centro educativo

-  Documentos de uso exclusivo do Profesorado (PROF):

PROF01 - Informe-resumo da escolarización anterior do alumno/a.
PROF02 - Informe para a incorporación do alumno/a ao grupo de adquisición de linguas.

- Documentos relativos ao Alumnado-Titor/a e de recollida de información directa do Alumnado polo Profesorado (ALUM):

ALUM01 - Ficha de identificación do alumnado-titor/a.
ALUM02 - Rexistro do alumnado-titor/a - Avaliación e integración do alumnado procedente do estranxeiro.
ALUM03 - Entrevista inicial do profesor/a titor/a ao alumnado.
ALUM04 - Entrevista do profesor/a titor/a ao alumnado ao longo do curso.

- Documentos de recollida de información das Familias (FAM):

FAM01 - Carta de benvida ás familias.
FAM02 - Autorización para o uso da imaxe pública do alumnado.
FAM03 - Declaración da familia xustificando a escolarización previa (se o/a alumno/a non achega o libro de escolaridade).
FAM04 - Ficha de recollida de datos básicos das familias.
FAM05 - Entrevista inicial do profesor/a titor/a ás familias.
FAM06 - Entrevista inicial do profesor/a titor/a ás familias do alumnado de E.Infantil.
FAM07 - Entrevista do profesor/a titor/a ás familias ao longo do curso.
FAM08 - Autorización das familias para saídas e excursións do alumnado no contorno próximo ao centro (para todo o curso).
FAM09 - Autorización das familias para a participación do alumnado nas actividades complementarias e extraescolares.