Representantes de centros educativos galegos asisten ao congreso “Liderado e éxito escolar”, celebrado en Granada

O encontro reúne ata maña a máis de catrocentos directores de colexios de toda España

Mar, 29/03/2011 - 13:44

Nove representantes de centros educativos galegos asisten desde onte, e ata maña ao congreso “Liderado e éxito escolar”, celebrado en Granada. Un encontro que reuniu a máis de catrocentos directores de colexios de toda España.

A representación de Galicia está a cargo de o IES As Telleiras, de Narón; o CEIP San Miguel de Reinante Barreiros, de Lugo; o CEIP de Figueroa de A Estrada; o IES Xesús Tabóa Chevita, de Verín; o IES Pintor Colmeiros, de Silleda; o CEIP de Vilar de Barrio, en Ourense; e o IES Alexandre Bóveda e o CEIP López de Veiga, ambos de Vigo. Ademais xunto a eles tamén se desprazou un asesor dos servizos centrais da Consellería de Educación.

Obxectivo do congreso

Este encontro ten como obxectivo a actualización teórica e práctica dos novos retos na dirección de centros educativos, así como a análise dos distintos modelos de liderado en Europa e España, co obxectivo de identificar as boas prácticas. Todo isto dentro dun foro de intercambios de ideas no que ademais se difunden as ideas e contribucións dos asistentes.

O congreso, que foi inaugurado onte polo director xeral de Formación Profesional do Ministerio de Educación, Miguel Soler García, conta con distintas actividades nas que se desenvolven os propósitos do acto. Así os congresistas asistiran a mesas redondas nas que quedan expostas as distintas experiencias de centros.

Ademais están programados seis talleres de traballo relativos aos plans de mellora de rendemento académico e éxito escolar. Xunto a isto celebráranse relatorios, como o que esta maña impartiu a directora da Escola Infantil As Galeras, de Oleiros, A Coruña, en torno a “O oculto faise invisible: construíndo un proxecto común na escola de cero a tres anos”.