‘FP Innova’ arrinca mañá con 40 proxectos innovadores e conferencias sobre o papel da FP na sociedade

O congreso, que inaugurará este mércores o presidente da Xunta, estenderase ata o venres e reunirá a máis de 7.000 alumnos e 300 profesores de toda Galicia

O Museo Centro Gaiás converterase no epicentro da FP galega ao longo de tres días co fin de que o público xeral poida coñecer as potencialidades que hoxe presenta a ensinanza a nivel de innovación, competitividade e empregabilidade

O programa está dividido entre a área de exhibición dos proxectos e a parte de congreso, na que participarán diferentes empresarios de renome e responsables de educación de varias comunidades e, incluso, de fóra de España

Mar, 09/05/2017 - 20:07

O II congreso ‘FP Innova Galicia’ arrinca mañá coa exhibición de 40 proxectos innovadores, nos que participaron 23 centros educativos e 30 empresas. A feira reunirá, ao longo de tres días e nun único recinto –o Museo Centro Gaiás da Cidade da Cultura– a un total de 250 alumnos, que darán a coñecer, a través de actividades demostrativas, os 32 proxectos que desenvolveron na aula, así como as 8 miniempresas creadas ao abeiro do programa Eduemprende.

Así mesmo, tamén se prevé a visita doutros 7.000 alumnos e alumnas de centros de toda Galicia, principalmente de ESO e de FP Básica, que poderán comprobar as potencialidades que hoxe presenta esta ensinanza a nivel de innovación, competitividade e empregabilidade.

O evento, que inaugurará mañá o presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, estenderase ata o venres e contará con dúas partes diferenciadas. Por un lado, a área expositiva dos proxectos de innovación e, por outro, a parte dedicada a congreso, á que asistirán arredor de 300 docentes. Neste contexto, cómpre destacar que as diferentes charlas e mesas redondas programadas contarán coa participación de empresas de relevancia como Navantia, Gas Natural Fenosa, Paradores ou Estrella Galicia, entre outras.

Participación de catro comunidades

Ademais, tamén se prevé a presenza da directora xeral de Formación Profesional do Ministerio, así como de varios responsables institucionais de comunidades autónomas –Castela e León, País Vasco, Murcia e Comunidade Valenciana–, que tratarán a relevancia dos CIFP en España. Nas mesas redondas tamén se contará coa participación da directora de programas da axencia Brainport Development, N.V. dos Países Baixos, Yvonne van Hest; así como do delegado rexional do Instituto de Emprego e Formação Profissional da Região Norte de Portugal, António Leite.

Así mesmo, e na parte propiamente de congreso, organizaranse un total de 19 talleres de innovación vinculados cos proxectos expositivos entre a tarde do mércores e a do xoves. O programa completo pode consultarse no seguinte enlace http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/7105.

En canto á información da feira en xeral, está toda cargada na páxina web http://www.edu.xunta.gal/fp/congreso-fp-innova/congreso. Tamén está dispoñible unha aplicación móbil, tanto para Android como para IOS, e aberta ao público xeral, co fin de que a sociedade coñeza de preto o alto nivel dos traballos que desenvolve o alumnado de FP.

A continuación detállanse os 23 centros participantes no congreso, así como os 32 traballos de innovación e as 8 miniempresas que se expoñerán a partir de mañá.

Provincia da Coruña:

Centro educativo

Traballo de innovación

CIFP Politécnico de Santiago

Seis proxectos:

• Vivenda domótica
  • Estudo de imaxe e son
  • Cúpula xeodésica en madeira
  • Mesa de centro de deseño e banco axustable
  • Detección de especies en alimentos prefabricados mediante PCR en tempo real
  • Telecontrol dun centro de transformación didáctico integrado nunha rede eléctrica intelixente

CIFP Compostela (Santiago)