PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

-NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN:

-DECRETO 254/2012, do 13 de decembro (DOG do 26 de decembro).

-ORDE do 12 de marzo de 2013 (DOG do 15 de marzo).

-ORDE do 25 de xaneiro de 2017 (DOG do 1 de febreiro) .

-ORDE do 18 de decembro de 2020 (DOG do 22 de decembro).

-POSTOS ESCOLARES OFERTADOS NO IES DE VILALONGA:

NIVEL

PRAZAS POR NIVEL

VACANTES ESTIMADAS

1º ESO*

1º BACH. HUM. E CCSS

1º BACH. CIENCIAS

2º BACH. CIENCIAS

2º BACH. HUM. E CCSS

*TODAS AS RESERVAS REALIZADAS PARA 1º DE ESO  FORON ADMITIDAS.

-PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN:

Do 1 ata o 20 de marzo.

-NOTA INFORMATIVA:

1º. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. A infracción desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. O alumnado que ten garantía de permanencia neste centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, a este centro de orixe.

3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

-PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS ALEGADOS PARA O BAREMO SE É O CASO:

10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

-DATA DE PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO E PRAZOS PARA FORMULAR RECLAMACIÓN:

-Listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.

-Prazo de reclamación contra a listaxe provisional: 5 días hábiles a partir da súa publicación.

-Listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: antes do 15 de maio.

-PRAZO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA EN ESO E BACHARELATO:

Do 25 de xuño ao 10 de xullo.

-PRAZO EXTRAORDINARIO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA EN ESO E BACHARELATO:

Do 1 ao 10 de setembro.

-CENTROS ADSCRITOS AO IES DE VILALONGA  E ÁREAS DE INFLUENCIA:

-CEIP Cruceiro: Vilar, Touceira, O Castro, Piñeiros, Costiña, Freixo, Rouxique, Salgueira, Cruceiro, Bruñeira, Lagarei, Arnosa, Fianteira, Xuncabranca, Gondar de Abaixo, Gondar de Arriba, Revel, Pedreiras, Peai, Cruce da Vichona (dirección Vilalonga), Lomba, Outeiro, Gondariño, Carballo, Empalme, Altamira,Seixobranco.

-CEIP Plurilingüe de Nantes: O Pedroño, Nantes de Reis, Bouzón, Santa Eulalia de Nantes, Seixomil, Pazos, Casal, Buezas, Fontoira (a partir do cemiterio), Contumil, Seixal, Rial, Santa Mª da Digana, Vinquiño (a partir da casa nº 5), Pedrouzos, Xesteiriña, Forxán, A Cachada, O Santo, Dadín, Pedeiras, A Granda,Viliquín.

-CEIP de Noalla: Telleiro, Aios, Eira do Monte, Besadoiros, Capilla, Bascuas, Pragueira, Major, Cachadelos, Foxos, A Lanzada, Quintáns, Igrexa, Altín, Soutullo, Pontes, Salgueiro do Mato, Casal, Caseiros (cuartel), Tombelo, Revolta I, Revolta II.

-SERVIZOS COMPLEMENTARIOS DO IES DE VILALONGA:

Transporte escolar