try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

blogue degraciela

PRESENTACIÓN E COMEZO DO CURSO 2017/18

A presentación será o día 15 de setembro ás 12,15 e durará ata as 13,15. Haberá servicio de autobuses.

Lembrade traer boli e libreta para anotar os horarios e profesores.

O día 18 comezaremos as clases co horario habitual.

Bo curso para todos!!!!

PREMIO PARA O IES TERRA DE TRASANCOS. COUSAS DE VELLOS.

O pasado domingo recollimos un novo premio para esta curta feita polos alumnos de audiovisuais de Trasancos.

Noraboa a eles é á súa profe e a seguir facendo cine!!

Podedes ver a noticia e a curta aquí.

LAS CONVENIENCIAS. CORTO DE 1º DE BACH.

Ola a todos:

Por fin temos o vídeo feito polos alumnos de Bach.

Grazas á productora TUS OJOS por axudarnos a materializar a nosa idea dentro das actividades programadas con motivo do ano Europeo do Desarrollo (AECID).

E grazas ao programa " Nuestro mundo, nuestra dignidad, nuestro futuro"por darnos esta oportunidad de coñecer máis de cerca os Obxectivos do Milenio.

Agardamos vos guste!!! Noraboa a todos!!!

PINCHA NO ENLACE PARA VER O VÍDEO

NOVIDADES, NOVIDADES!!!!

Entra no Blog e entérate das últimas novidades do noso centro!!!!!!! Hai moitas!!!!

NOVO BLOG DO CENTRO

Estimados membros da comunidade do IES TERRA DE TRASANCOS:

Inauguramos o novo BLOG do IES TERRA DE TRASANCOS. Nel aparecerán as novidades acerca de actividades no centro, fotos e todo o material de interese para alumnos,pais e profesores.

Aquí tedes o enlace ao Blog que tamén aparecerá no lado dereito da pantalla no apartado de BITÁCORAS.

Un saúdo.