SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

CALENDARIO DA SEMANA DAS ÁNIMAS EN TRASANCOS

30 OUTUBRO AO 3 DE NOVEMBRO

1-   Os alumnos de 1º e 2º de ESO asistirán ás actividades programadas polo Equipo da Biblioteca co seguinte horario:

LUNS 30 DE OUTUBRO: 2º ESO B
10,30-11,20
MARTES 31 DE OUTUBRO: 2º ESO C
9,20-10,10
 MARTES 31 DE OUTUBRO: 1º ESO B
10,30-11,20
XOVES 2 DE NOVEMBRO: 1º ESO A
12,30-13,20
VENRES 3 DE NOVEMBRO: 2º ESO A E PMAR
9,20-10,10

2- Os alumnos que o desexen poderán traer nunha cartolina branca ou nunha lámina do block de debuxo unha ilustración da cabeza de Jack Skeleton, o protagonista de "Pesadilla antes de Navidad", ou calqueira outra ilustración dalgunha das personaxes de Tim Burton e entregarllas a Beatriz Lamigueiro o luns 30 de outubro. Cada ilustración entregada recibirá unha pequena recompensa.

3- O luns 30 de outubro e o xoves 2 de novembro durante o primeiro recreo terá lugar unha proxección de curtas de Tim Burton para todos os alumnos do centro no Salón de Actos.

4- O venres 3 de novembro todos os alumnos poderán vir maquillados de forma terrorífica ou participar nun obradoiro de maquillaxe de Tim Burton que terá lugar durante os recreos do venres 3 de novembro no vestíbulo do centro.

PASADE ESTES TERRORÍFICOS MOMENTOS EN TRASANCOS COMO POIDADES!!!!