« Week of Decembro 16, 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Durante varias sesións e desde o luns 9 ata o mércores 18 o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e ciclos terán varias charlas e conferencias programadas para orientalos académicamente e tamén en saídas profesionais.

all day

O alumnado de 1º e 3º de ESO asistirá a un contacontos en Inglés que terá lugar na biblioteca.

all day

O alumnado de 1º de bacharelato das materias de Cultura Científica e Bioloxía visitarán as instalacións deste parque experimental.

all day

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

all day

O alumndado de 2º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

all day

O alumndado de 3º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.

all day

O alumnado de 4º de ESO poderá disfrutar de esta charla -coloquio con Eligio Montero(A Coruña, 1970) .Guionista profesional, licenciado en Psicoloxía por la USC e itulado en Producción e Realización Audiovisual por la EIS (A Coruña), comenzó a súa andadura profesional na producción exe cutiva para publicidade,  cine e televisión.

Actualmente compaxina o seu labor como guionista de televisión con proxectos cinematográficos. Nesta ocasión falaranos da súa primeira película que  estrenará en breve, "Buñuel en el laberinto de las tortugas"

all day

Ao longo desde mañana contaremos con varias ponencias encamiñadas todas elas a coñecer ao noso alumnado a riqueza da diversidade.

Para máis información consultar programación

all day

Para celebrar o final do trimestre o coro do centro dirixido polo profesor Francisco Jordá , fará un recital para toda a comunidade educativa.