« Xoves Decembro 19, 2019 »
Xov

Durante varias sesións e desde o luns 9 ata o mércores 18 o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e ciclos terán varias charlas e conferencias programadas para orientalos académicamente e tamén en saídas profesionais.

Para máis información consultar programación das Xornadas

O alumnado de 4º de ESO poderá disfrutar de esta charla -coloquio con Eligio Montero(A Coruña, 1970) .Guionista profesional, licenciado en Psicoloxía por la USC e itulado en Producción e Realización Audiovisual por la EIS (A Coruña), comenzó a súa andadura profesional na producción exe cutiva para publicidade,  cine e televisión.

Actualmente compaxina o seu labor como guionista de televisión con proxectos cinematográficos. Nesta ocasión falaranos da súa primeira película que  estrenará en breve, "Buñuel en el laberinto de las tortugas"

O alumndado de 3º de ESO fará unha visita guiada e un obradoiro no MUNCYT.