Actividades

Concurso de poesía Rosalía de Castro, Accésit para "Constantes e Variables" de José M. Flores

De novo un alumno do noso centro obtivo o recoñecemento no concurso escolar de poesía Rosalía de Castro. Neste caso foi José Manuel Flores Fandiño de 2º de ESO.

Coa súa obra "Constantes e Variables" obtivo o 2º accésit na categoría do 1º ciclo da ESO.

Parabéns dende Biblioribeira e a comunidade educativa do IES Ribeira do Louro!

Encontro con Sonia Mirón, semana do libro 2016.

Dentro da programación en torno ao día Internacional do libro que cada curso organizamos dende a biblioteca escolar hai un espazo para que o alumnado coñeza aos autores e autoras e as súas obras. Desta volta acompañounos Sonia Mirón para falarnos do seu libro "Si tu quieres".

Diverler 15-16. O clube de lectura de Biblioribeira.

O vindeiro martes 13 darán comezo os encontros do noso club de lectura Diverler. O funcionamento do clube será unha continuación dos cursos anteriores: segundos martes de cada mes. Os arredor de sesenta alumnas e alumnos que forman parte do clube poderán disfrutar destas lecturas, algunhas xa rulan polo insti! Risa

Matar a un ruiseñor, Harper Lee

Granxa dos animais, George Orwell

Lume de cobiza, Miguel Anxo Fernández

La cena secreta, Javier Sierra.

Bieito Dubidoso, Roque Cameselle.

Campo de fresas, Jordi Sierra i Fabra.

Chamádeme Simbad, Francisco Castro.

La fórmula mágica del profesor, Yoko Ogawa.

Un bosque cheo de faias, Francisco Castro.

La lección de August, R.J. Palacio

Como en antos anteriores combinaremos lecturas e cine, linguaxe impresa e audiovisual.

Benvid@s á biblioteca escolar, curso 2015-2016

Benvid@s

Sorry, flash is not available.

SARA NORNIELLA RECOLLE O PREMIO ROSALÍA DE CASTRO

A Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés entregaron o 12 de xuño os premios ás s gañadoras das tres categorías do III Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, logo da xuntanza do xurado.  As afortunadas foron: Sara Norniella (O Porriño), Fátima Barros (Moraña) e Lucía Cernadas (Cambre).

O xurado estaba formado polas escritoras Neves Soutelo, Elvira Ribeiro e o escritor Anxo Angueira (tamén presidente da Fundación Rosalía), ademais de José Manuel Blanco, director de Comunicación e Relacións Externas de El Corte Inglés Galicia.

No vídeo que vén a seguir sara Norniella recita o poema gañador "Caos"

Sorry, flash is not available.

Sara  recolle o premio da man de Jose Manuel Blanco

Sara coa tutora Virginia e con Paz

Coas poetas Elvira Ribeiro e Neves Soutelo

UN VERÁN DE CINE

Presentámosvos uns recomendacións de cine para o verán.Podes atopar máis no nos Pinterest.

A ALUMNA SARA NORNIELLA GAÑA O 1º PREMIO DO III CERTAME DE POESÍA ROSALÍA DE CASTRO

A nosa alumna de 2º B Sara Norniella, gaña o  1º premio na categoría de 1º Ciclo de ESO.

A Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés deron  a coñecer as gañadoras das tres categorías do III Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, logo da xuntanza do xurado.  As afortunadas foron: Sara Norniella (O Porriño), Fátima Barros (Moraña) e Lucía Cernadas (Cambre).

O xurado estaba formado polos escritores Neves Soutelo, Elvira Ribeiro e Anxo Angueira (tamén presidente da Fundación Rosalía), ademais de José Manuel Blanco, director de Comunicación e Relacións Externas de El Corte Inglés Galicia.

Os premios serán entregados o venres día 12 de xuño na Casa-Museo de Rosalía en Padrón ás 20h.

Alí estaremos!

RECOMENDACIÓNS DE VERÁN

ENTREVISTAS LITERARIAS

Vídeos de entrevistas literarias realizado polo alumnado do IES Ribeira do Louro na súa biblioteca na materia de Proxecto Interdisciplinar en 1ºESO. Curso 2014-2105.

ENTREVISTAS LITERARIAS

Video de entrevistas literarias realizado polo alumnado do IES Ribeira do Louro na súa biblioteca na materia de Proxecto Interdisciplinar en 1ºESO. Curso 2014-2105.