Charla de Sonia Mirón na Biblio

Sonia Mirón falaranos do seu libro Si tú quieres

Porque hai moitos tipos de amor

Data: 14 de febreiro

Novidades e recomendacións de lectura

Dende Biblioribeira presentámosvos as recomendacións e novidades que xa temos a vosa disposición para o verán 2020.

Accede ao seguinte documento para ler unha breve sinopse de cada título e achégate a túa biblioteca para desfrutar do servizo de préstamo durante o verán.

A palabra máis fermosa

Para celebrar o Día do Libro, desde a biblioteca tiñamos planificado facer esta e outras actividades pero de maneira presencial, coma se fixera outros anos. A situación de confinamento na que estamos cambiou os plans de toda actividade nos centros. Para adaptarnos á situación, sen deixar de continuar coa nosa actividade, o pasado 23 de abril propuxémoslle ao alumnado participar para facer a exposición que tiñamos pensado, pero de maneira virtual. O título da exposición é "A palabra máis fermosa", e nela amosamos palabras en todas as linguas impartidas no noso centro xunto coa súa definición, ou o que evocan, ou unha cita literaria que as contén.

A palabra, a ferramenta principal da comunicación, o elemento de significado completo máis poderoso para expresar feitos, sentimentos e emocións, para describir obxectos, persoas, lugares, ambientes... a esencia das linguas, que todos os membros de todas as comunidades humanas en calquera lugar do mundo comparten entre si. Igual que un aroma ou unha música poden transportarnos a outros lugares ou momentos das nosas vidas, tamén a palabra pode ter ese poder de evocación. A palabra, a materia prima da escritora, do poeta, da novelista, do dramaturgo, da xornalista... a cerna do libro.

A PALABRA MÁIS FERMOSA

LA PALABRA MÁS BELLA