ORGANIGRAMA

EQUIPO DIRECTIVO 2023-2024

Verónica Paz Vidal (Secretaria do centro)

María del Carmen Gesteiro Rodríguez (Xefa de Estudos)

María Pilar Mirón Blanco (Directora)

PROFESORADO 2023-2024

Sonia Pérez Sieira (Bioloxía e Xeoloxía, Reforzo Exención 2LE). Xefa Departamento Ciencias Naturais.

Verónica Paz Vidal  (Física e Química e Matemáticas A)

Jorge de Barnola Navarro  (Lingua Castelá e Literatura).  Xefe do Dep de Lingua Castelá e Literatura.

Silviana Cobas Iglésias (Lingua Francesa) Xefa do Departamento de Francés.

Ana Belén Puñal Rama (Lingua Galega e Literatura, Reforzo Exención 2LE) Xefa do Departamento de Lingua Galega e Literatura. Responsable de Dinamización Biblioteca.

Alfonso Rodríguez González (Ciencias Sociais Xeografía e Historia) Xefe do Departamento de Ciencias Sociais Xeografía e Historia.

María del Pilar Mirón Blanco (Lingua Extranxeira Inglés) Xefa do Departamento de Inglés

Laura Barreiro Fernández (Tecnoloxía e Tecnoloxía Dixital) Xefa do Departamento de Tecnoloxía

Carlos López Bueno (Física e Química, Matemáticas, Matemáticas, Ámbito Científico FP Básica) Xefe do Departamento de Física e Química.

Vanesa Lestón París (Matemáticas, Mateméticas B) Xefa do Departamento de Matemáticas.

María del Carmen Gesteiro Rodríguez (Educación Física) Xefa do Departamento de Educación Física

David Creus Andrade (Educación Plástica Visual e Audiovisual, Dixitalización) Xefe do Departamento de Artes Plásticas, Responsable da Coordinación TIC do Centro.

Berta Pazo Cuña (Relixión Católica) Xefa do Departamento de Relixón Católica.

Carlos López Martínez (BHOT11 - Cociña e Restauración) Xefe do Departamento de FP Básica Dual en Cociña e Restauración.

Xurxo Fernández Fernández (Música, Proxecto Competencial, Dixitalización) Xefe do Departamento de Música.  Responsable do Departamento de Actividades Extraescolares e Complementarias.

Laura Gómez Pensado (Lingua ae Literatura Galega, Reforzo Exención 2LE, Proxecto Competencial, Ambito Lingüístico FP Básica) Responsable do Equipo de Dinamización Lingüística.

EQUIPO DE ORIENTACIÓN 2023-2024

María Susana Cernadas Castelo (Orientadora) Xefa do Departamento de Orientación.

María José Montero Torreiro (Mestra de Pedagoxía Terapéutica)

CONSELLO ESCOLAR 2023-2024

Ana Andrea Lema Soneira (Representante de alumnado)

María Marián Sambad Vilela (Representante de pais/nais Titores/as legais)