LETRAS GALEGAS 2022 - FLORENCIO DELGADO GURRIARÁN

O poeta valdeorrés Florencio Delgado Gurriarán foi o persoeiro homenaxeado no Día das Letras Galegas 2022.O Concello da Pobra do Caramiñal en colaboración co EDLG organizaron un escape room donde o alumnado da ESO participou respondendo preguntas sobre as Letras Galegas.

No centro tamén se fixeron exposicións en colaboración coa Biblioteca mostrando un percorrido pola vida e obra do homenaxeado.

Álbum: Sen categoría -> Letras Galegas

MARCAPÁXINAS LETRAS GALEGAS 2022

Algúns dos marcapáxinas creados polo alumnado de 4º da ESO na materia de TIC.

Álbum: TECNOLOXÍA -> Marcapáxinas 2022

Visita ao Museo do Gravado de Artes (Ribeira)

O alumnado de 1ª de bacharelato de Historia do Mundo Contemporáneo realizarou unha visita didáctica ó Museo do Gravado en Artes (Ribeira) en colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Álbum: Sen categoría -> EDLG

Concurso de "Cartas de amor e amizade"

O venres 25 de febreiro entregáronse os premios do Concurso de "Cartas de amor e amizade" organizado polo Departamento de Galego e o EDLG. Parabéns!!

20220225_112927.jpg

Nadal coa Lingua

O alumnado de 3º e 4º da ESO realizaron estes traballos en Lingua galega relacionados co Nadal. Aquí podedes ver unha mostra.

Colabora o Equipo da Biblioteca

Contacontos con Paula Carballeira

09/12/2021 12:00

O alumnado de dous grupos de 1º ESO asistiu a un contacontos con Paula Carballeira.

DÍA DO LECTOR 3 DE NOVEMBRO - XOSÉ NEIRA VILAS

O 3 de novembro conmemorouse o Día do Lector, en memoria da data de nacemento do escritor Xosé Neira Vilas.

REFRÁNS E DITOS EN GALEGO NO MAGOSTO E SAMAÍN

O alumnado de 1º e 2º da ESO realizaron este mural con ditos e refráns populares relacionados co Magosto e Samaín. Aquí tedes unha mostra dos seus traballos.

RECURSOS PARA A LINGUA GALEGA

Recursos para a Lingua galega que podedes consultar na rede<

Calendario EDLG do I.E.S da Pobra do Caramiñal 2021-2022

No arquivo adxunto tedes a vosa disposición o calendario imprimible realizado polo EDLG do I.E.S. da Pobra do Caramiñal para o curso 2021-2022