BAREMO

▶ Cualificación media do curso académico anterior (excepto alumnado de 1º da ESO, que será dos primeiros trimestres): de 0 a 10 puntos.

▶ Pertenza a unha federación: ata 3 puntos polo 1º club ou escola, e ata 0,5 puntos polo segundo, previa verificación por parte do tribunal de que o candidato está inscrito e participa regularmente nas actividades convocadas no curso actual.

▶ Pertenza a un club ou escola deportiva: ata 3 puntos polo 1º club ou escola, e ata 0,5 puntos polo segundo, previa verificación por parte do tribunal da inscrición e participación regular nas actividades organizadas polo club ou escola no curso actual.

▶ En caso de confinamento que non permita facer ningún tipo de actividades deportivas durante o ano, valorarase o currículum vitae da persoa deportista.

▶ Outros méritos (a valorar polo tribunal): ata 3 puntos, por competicións, logros deportivos, colaboracións en eventos deportivos, titulacións deportivas, méritos académicos, cursos de idiomas, conservatorio,..., debidamente xustificados pola autoridade ou organismo competentes.