26/04/2024 12:42
Europe/Madrid

Publicadas as listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas.

Poderán consultarse na aplicación admisionalumnado (empregando a Chave 365 ou certificado dixital da FNMT) ou no taboleiro de anuncios do propio centro.

EXCURSIÓN A MADRID

23/04/2024 17:44
Europe/Madrid

A 3ª semana de abril o alumnado de 3º de ESO realizou unha viaxe a Madrid onde participaron dunha nutrida e variada oferta de actividades coma visitar o Escorial, Museo de CC Naturais, Museo do Prado, Musical Mama Mia, Parque Warner.... Unha pasada, vamos !!!!

EXCURSIÓN A PORTO

14/04/2024 20:32
Europe/Madrid

A segunda semana de abril o alumnado de 4º de ESO realizou a excursión de fin de curso á cidade portuguesa de O Porto, participando en moitas e divertidas actividades.

OBRADOIRO PRIMEIROS AUXILIOS

14/03/2024 17:33
Europe/Madrid

O noso alumnado realizou un obradoiro de primeiros auxilios impartido por unha médico de Urxencias do SERGAS e un Técnico de Emerxencias Sanitarias, para ensinar cales son ás técnicas e procedementos que deben empregar en determinados casos nos que pode estar en xogo a vida de compañeiros e compañeiras.

ANPA O HORREO

12/03/2024 13:34
Europe/Madrid

Informamos de que se acaba de crear recentemente unha nova ANPA no noso centro.

A ANPA O HÓRREO ten o compromiso de axudar e apoiar á comunidade educativa para o bo funcionamento do noso centro.

Animamos a que vos interesedes polas accións que esta asociación desenvolve e a colaborar con ela.

Aquí poden acceder á carta de presentación dirixida á comunidade educativa do noso IES.

8 de marzo: Día da Muller no IES O Mosteirón.

09/03/2024 14:38
Europe/Madrid

O alumnado do IES O Mosteirón realizou distintas actividades para conmemorar o 8 de marzo...

¿QUERES COÑECER O NOSO CENTRO?

01/03/2024 11:56
Europe/Madrid

Hoxe día 1 de Marzo abre o Prazo de Solicitude de Admisión para o alumnado de Centros non Adscritos.

Ven a visitarnos!!!

Concerta unha cita con nós!!!

Deixámosche aquí un tríptico para que nos coñezas un pouco máis.

01/03/2024 11:16

Proceso de admisión de alumnado de centros non adscritos para o curso 2024-2025

A solicitude será única e poderase presentar:

• preferentemente de forma electrónica

• de xeito presencial na secretaría do IES

SOLICITUDE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTENIDOS CON FONDOS PÚBLICOS: ANEXO II (arquivos adxuntos)

Prazo e lugar de presentación de solicitudes

Do 1 ao 20 de marzo para aquelas solicitudes que se presenten na secretaría do instituto (de 09:00 a 14:30h)

Do 1 ao 20 de marzo na sede Electrónica da Xunta de Galicia.

As listaxes provisionais e definitivas de persoas admitidas e excluídas poderán consultarse na aplicación admisionalumnado(empregando a Chave 365 ou certificado dixital da FNMT) ou no taboleiro de anuncios do propio centro.

ASÍ CELEBRAMOS O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO NO IES O MOSTEIRÓN...

27/02/2024 19:05
Europe/Madrid

Así celebramos o día de Rosalía no noso instituto... da man do Equipo de Dinamización Lingüística que guiou ao alumnado participante.

... E... que bonitiño quedou todo.

Noraboa!!!

O ALUMNADO DE 4º ESO VISITA O CITIC

27/02/2024 18:55
Europe/Madrid

Aquí podes ver unha reportaxe do CITIC sobre a visita do alumnado de 4º ESO do noso centro ás súas instalacións... a verdade é que desfrutaron un montón!!!