Asistencia ao teatro

Desta vez tocoulle ao alumnado de 3º e 4º de ESO asistir ao teatro. A obra escollida,  O tolleito de Inishmaan,  recibiu varios galardóns nos Premios María Casares. Trátase  dunha comedia de Martin McDonagh,  dirixida por Cándido Pazó e representada por oito fantásticos actores e actrices galegos( Santi Romay, Susana Dans, Ana Santos, Evaristo Calvo, María Roja, Marcos Pereiro, Ricardo de Barreiro y Luis Iglesia.) Os habitantes dunha pequena illa irlandesa viven as súas sinxelas vidas, e entre eles está o tolleito, que persegue o soño de ser amado e valorado como calquera outro. Este é o inicio da obra que baixo a forma da comedia agocha o sufrimento dun ser marxinado polas súas eivas físicas.

SAÍDA AO TEATRO

Hoxe o alumnado de 1º e 2º de ESO foi ao Centro ÁGORA da Coruña para asistir á representación de “Bicos con lingua”, unha comedia, galardoada co Premio María Casares ao Mellor Texto Orixinal e ao Mellor Actor Protagonista.

Na obra,Toño Casais e Artur Trillo , actores de Talía Teatro, afondan na situación sociolingüística de Galicia  recreando  historias de autores  como Suso de Toro, Cándido Pazó, Avelino González, Ana Iglesias, Xavier Lama, Marta Echevarría e Manuel Núñez Singala.

Agora rapazada, despois de vela, toca a reflexión nas aulas.

CONVOCATORIA de AXUDAS DO CONCELLO DE SADA PARA A ESCOLARIZACIÓN (LIBROS e MATERIAL ESCOLAR)

NO DOCUMENTO ADXUNTO TEÑEN Á SÚA DISPOSICIÓN INFORMACIÓN SOBRE A CONVOCATORIA DE AXUDAS DO CONCELLO DE SADA PARA A ESCOLARIZACIÓN DO ALUMNADO (LIBROS de TEXTO e MATERIAL ESCOLAR).

LISTA DEFINITIVA "FONDO de LIBROS de TEXTO 17-18"

Nos arquivos adxuntos teñen á súa disposición a lista definitiva de alumnado beneficiario e excluído do fondo de libros de texto 17-18. Algúns alumn@s que aparecen na lista de adxudicatarios non reciben ningún libro por non haber exemplares suficientes no fondo e non reunir os requisitos de renda. Teñan en conta que o centro debe mercar libros de texto para completar o fondo, polo que algúns alumnos non recibirán inicialmente todos os libros que aparecen na lista. Cando o centro reciba os exemplares realizarase o reparto pendente, polo que pode acontecer que algún alumn@ non teña libros durante varios días.

IMPORTANTE: Lembren que o libro de texto de inglés de 1º e 3º de ESO e 3º PMAR será proporcionado polo centro educativo. NON O MERQUEN.

ABALAR MÓBIL EN FASE DE PROBAS

A APLICACIÓN PARA SMARTPHONES ABALAR MÓBIL ESTARÁ EN FASE DE PROBAS NESTE CENTRO EDUCATIVO ATÉ FIN DE CURSO. PODERÁ UTILIZARSE PARA: XUSTIFICAR AS FALTAS DO ALUMNADO, PEDIR CITA CO TITOR/A DO GRUPO, VER AS CUALIFICACIÓNS DO ALUMNADO.

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEÑEN UN MANUAL NO QUE SE EXPLICA COMO DESCARGAR A APLICACIÓN E AS FUNCIONALIDADES BÁSICAS DESTA.

AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017, DESTINADAS AO ALUMNADO DOS CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS, EN RÉXIME DE CONCORRENCIA COMPETITIVA. O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES ABRANGUE DENDE O 28 DE FEBREIRO  ATÉ O 27 DE MARZO (ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS).

TEDES MÁIS INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE: AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

ACHÉGASE UN CADRO RESUMO DAS CONDICIÓNS DA CONVOCATORIA NOS ARQUIVOS ADXUNTOS.

EVENTOS

21/04/17 PUBLICADAS AS LISTAS DE SOLICITUDES.10 DÍAS NATURAIS PARA: EMENDAR OS ERROS, A FALTA DE DOCUMENTACIÓN, RECLAMAR E RENUNCIAR.

18/05/17 PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS. (Enlace ás listas provisorias

08/06/17 PUBLICADAS AS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS. (Enlace ás listas definitivas)

13/07/17 PUBLICADA NO DOG 13/07/17 A ADXUDICACIÓN DAS AXUDAS.

CAMBIO NO NÚMERO DE TELÉFONO E FAX DO CENTRO EDUCATIVO

OS NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO E FAX DO CENTRO EDUCATIVO SON:

TELÉFONO: 881880949

FAX: 881880967

CAMBIO NO MENÚ DE COMEDOR DO VENRES 20/10/17

Comunicamos que é preciso facer o cambio que se indica a continuación no menú do comedor escolar do día 2O/10/17 debido á ausencia dunha traballadora de cociña . Lamentamos as inconveniencias causadas.

VENRES 20/10/17

No 2º prato a Lasagna substituírase por "Pasta tricolor á bolognesa"

LIBROS DE TEXTO

CURSO    17-18

libros de texto

Eventos:

06-07-17 Publícase a lista de libros de texto de 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 3º PMAR e 4º ESO.

IMPORTANTE: Os libros de 3º de PMAR e 3º de ESO coinciden cos do propio curso, salvo o da materia de Matemáticas. En 3º PMAR o libro de matemáticas é o da opción de ensinanzas aplicadas.

IMPORTANTE

Na sección de "ARQUIVOS ADXUNTOS" pódese descargar para os cursos de: 1º, 2º, 3º, 3º PMAR e 4º de ESO a información cos ISBN dos LIBROS DE TEXTO para o curso 17-18.

Saida 1º ESO ao rio Sor

Os alumnos de 1º da ESO, remontaron o rio Sor, montados en piraguas, disfrutarón do baño e pasaron un día inolvidable. Podedes dar conta da experiencia no vídeo que se amosa a continuación.