SETEMBRO 2017

CALENDARIO DE EXAMES
exame.setembro

NOTA INFORMATIVA: A PARTIR DO 4 DE XULLO PÓDESE DESCARGAR NA SECCIÓN DE ARQUIVOS ADXUNTOS O CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2017.

 

EVENTOS:

04-07-16 PUBLICADO O ARQUIVO CO CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO.

06-07-17 AMPLIADO O HORARIO PARA REALIZAR A PROBA DE PENDENTES DE MATEMÁTICAS de 2º e 3º ESO ( afecta ao alumnado que cursa 3º e 4º ESO)

 

IMPORTANTE: É CONVENIENTE REVISAR A INFORMACIÓN O ÚLTIMO DÍA DO MES DE AGOSTO, POR SE HOUBESE ALGUNHA MODIFICACIÓN. NA SECCIÓN "EVENTOS" IRANSE INDICANDO OS CAMBIOS, SE OS HOUBER.

   
ACTIVIDADES DE SETEMBRO
ENTREGA DE NOTAS e ACLARACIÓNS ás CUALIFICACIÓNS : MÉRCORES 6 ás 11:00 h
RECOLLIDA de LIBROS de TEXTO [Fondo de libros (1º e 3º de ESO) e Vale "Axudas Libros" (2º e 4º ESO)]: MÉRCORES 6 de 11:00 a 13:00 h.

RECLAMACIÓNS: XOVES 7 DE 10:00 a 13:00 h  e VENRES 8 DE 10:00 a 13:00 h.

O venres 8 de 13:00 a 13:30 h realizarase a "Resolución de reclamacións".

MATRÍCULA: Do 6 ao 8 de SETEMBRO de 9 a 13:30 H na secretaría do centro.
INICIO DO CURSO 17-18: 15 de SETEMBRO.
PUBLICACIÓN da LISTA de BENEFICIARIOS de LIBROS DE TEXTO: 15 de SETEMBRO.

 

Guardar

Guardar

Guardar

Guardar

LIBROS DE TEXTO

 CURSO    17-18

 
libros de texto

Eventos:

06-07-17 Publícase a lista de libros de texto de 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 3º PMAR e 4º ESO.

IMPORTANTE: Os libros de 3º de PMAR e 3º de ESO coinciden cos do propio curso, salvo o da materia de Matemáticas. En 3º PMAR o libro de matemáticas é o da opción de ensinanzas aplicadas.



 

 

 

 

IMPORTANTE

Na sección de "ARQUIVOS ADXUNTOS" pódese descargar para os cursos de: 1º, 2º, 3º, 3º PMAR e 4º de ESO a información cos ISBN dos LIBROS DE TEXTO para o curso 17-18.

 

 

 

Guardar

Guardar

Guardar

Guardar

Guardar

ACTIVIDADES E PRAZOS (Fin de curso 16-17, setembro e Inicio Curso 17-18)

ACTIVIDADES FIN DE CURSO 16-17+SETEMBRO
 
ENTREGA DE NOTAS E RECLAMACIÓNS SETEMBRO
ENTREGA DE "NOTAS" 6 de setembro ás 11:00 h na aula do alumnado.
ACLARACIÓNS ás CUALIFICACIÓNS

6 de setembro unha vez entregadas as cualificacións.

RECLAMACIÓNS ás CUALIFICACIÓNS 7 e 8 de setembro Horario: 10:00 a 13:00 h.
RESOLUCIÓN de RECLAMACIÓNS 8 de setembro 13:30 h.
     
LIBROS DE TEXTO  
SOLICITUDE FONDO de LIBROS e AXUDAS para MATERIAL Prazo único do 23 de maio ao 23 de xuño.
LISTA PROVISORIA FONDO de LIBROS  14 de xullo. Foron tramitadas todas as solicitudes presentadas. Hai unha solicitude excluída temporalmente pendente de remisión de documentación. A persoa afectada xa está avisada.
VALES MATERIAL ESCOLAR Xeránronse os vales de material escolar daqueles alumnos/as que se matricularon en xullo e non teñen pendente a devolución de ningún libro de texto. Poden recollelos no centro educativo no mes de xullo, ou no mes de setembro en horario de 09:00 h a 14:00 h. Non hay lista de material escolar. É recomendable esperar ao inicio das clases antes de mercar o material escolar.
DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO SETEMBRO 6 de setembro de 11:00 a 13:00 h no 1º andar.
LISTA DEFINITIVA FONDO DE LIBROS 15 de setembro. 
     
COMEDOR e TRANSPORTE  
SOLICITUDE de USO DE COMEDOR e TRANSPORTE Até o 11 de xullo para tódolos alumn@s. 
SOLICITUDE para actuar como COLABORADOR do COMEDOR ESCOLAR  Até o 11 de setembro. Ten carácter voluntario e altruísta. Percíbense 9,39 euros por día de colaboración. 
SOLICITUDE para MODIFICAR ITINERARIOS (<2 km) Até o 3 de xullo. 
SOLICITUDE de AUTORIZACIÓN de USO EXCEPCIONAL de TRANSPORTE (alumnado de fóra da área de influencia) Até o 25 de setembro. 
     
MATRÍCULA  
PRAZO de MATRÍCULA XUÑO Até o 10 de xullo de 9:00 a 13:30 h na secretaría. 
PRAZO de MATRÍCULA SETEMBRO Até o 8 de setembro de 09:00 a 13:30 h na secretaría. 

ABALAR MÓBIL EN FASE DE PROBAS

A APLICACIÓN PARA SMARTPHONES ABALAR MÓBIL ESTARÁ EN FASE DE PROBAS NESTE CENTRO EDUCATIVO ATÉ FIN DE CURSO. PODERÁ UTILIZARSE PARA: XUSTIFICAR AS FALTAS DO ALUMNADO, PEDIR CITA CO TITOR/A DO GRUPO, VER AS CUALIFICACIÓNS DO ALUMNADO.

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS TEÑEN UN MANUAL NO QUE SE EXPLICA COMO DESCARGAR A APLICACIÓN E AS FUNCIONALIDADES BÁSICAS DESTA.

AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2017, DESTINADAS AO ALUMNADO DOS CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS, EN RÉXIME DE CONCORRENCIA COMPETITIVA. O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES ABRANGUE DENDE O 28 DE FEBREIRO  ATÉ O 27 DE MARZO (ÁMBOLOS DOUS INCLUÍDOS).

TEDES MÁIS INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE: AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2017

ACHÉGASE UN CADRO RESUMO DAS CONDICIÓNS DA CONVOCATORIA NOS ARQUIVOS ADXUNTOS.

 

EVENTOS 

21/04/17 PUBLICADAS AS LISTAS DE SOLICITUDES.10 DÍAS NATURAIS PARA: EMENDAR OS ERROS, A FALTA DE DOCUMENTACIÓN, RECLAMAR E RENUNCIAR.

18/05/17 PUBLICADAS AS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS. (Enlace ás listas provisorias

08/06/17 PUBLICADAS AS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS. (Enlace ás listas definitivas)

13/07/17 PUBLICADA NO DOG 13/07/17 A ADXUDICACIÓN DAS AXUDAS.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 17-18

ENLACE Á PÁXINA WEB DA CONSELLERÍA COA NORMATIVA, IMPRESOS (Anexo I: Reserva de praza, Anexo II:Solicitude admisión ), ETC, DO PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN DO ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2017-2018

                                                                            ENLACE Á PÁXINA DA CONSELLERÍA

CALENDARIO ADMISIÓN CURSO 2017-2018
Reserva de praza (centros adscritos)

Do 1 ao 15 de febreiro de 2017 no centro de orixe (IES O Mosteirón). A reserva de praza( Anexo I, ver enlace) , para o alumnado de 4º de ESO que queira estudar Bacharelato no IES Isaac Díaz Pardo de Sada, entregarase na Secretaría do IES O Mosteirón. Pode realizarse a reserva a través da aplicación admisión alumnado aloxada na páxina da Consellería (Véxase enlace)

ANEXO I

Reserva de praza

Aplicación Admisión alumnado

 

Publicación de vacantes  Antes do 1 de marzo.
Solicitude de admisión

Do 1 ao 20 de marzo de 2017 no centro solicitado como 1ª opción. O impreso de admisión (ANEXO II) pode descargarse no enlace inferior. Poden solicitar se o desexan unha copia no centro educativo.

ANEXO II

Publicación da lista provisional de admitidos

Antes do 25 de abril.
Publicación da lista definitiva de admitidos Antes do 15 de maio.

Formalización matrícula ESO

Ordinaria: Do 1 ao 10 de xullo.

Extraordinaria: Do 5 ao 8 de setembro.

IMPORTANTE: Consultar a información sobre os prazos de matrícula, por se hai cambios, a finais de xuño e principios de setembro.

IMPORTANTE: O IES O MOSTEIRÓN NON ESTABLECE NINGÚN CRITERIO COMPLEMENTARIO AOS EXISTENTES NA ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 QUE REGULA O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO. (APROBADO EN CONSELLO ESCOLAR O 02/04/2013)

EVENTOS:

16/02/17 Anuncio do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado para o curso 17-18. (Ver enlace á páxina da Consellería )

22/02/17  Aprobación polo Consello Escolar das solicitudes de reserva de praza realizadas polo alumnado do centro adscrito "CEIP Plurilingüe O Mosteirón". Publicación da información básica que regula o proceso de admisión e das vacantes ofertadas no taboleiro de anuncios. (Véxanse os arquivos adxuntos)

23/02/17 Resolución do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado para o curso 17-18. Véxase enlace á páxina web da Consellería.

24/02/17  Incluídas na sección de arquivos adxuntos as instrucións da Dirección Xeral de Centros e da Xefatura Territorial en relación ao proceso de admisión do alumnado.

02/03/17 Todo o alumnado de 4º de ESO que solicitou reserva de praza en 1º de Bacharelato no IES Isaac Díaz Pardo foi admitido.

 07/04/17 Publicación da lista provisoria de alumnado admitido. 

10/05/17 Publicación da lista definitiva de alumnado admitido.

 

VACANTES 2017-2018
1º ESO  26+ 6 NEAE
2º ESO  2
3º ESO  22
4º ESO  6

                                                                                        

                                               CURSO 17-18     
RESERVAS 1º ESO ADMITIDAS  TODAS AS  SOLICITUDES DE RESERVA DE PRAZA DO CEIP PLURILINGÜE O MOSTEIRÓN FORON ADMITIDAS EN CONSELLO ESCOLAR CELEBRADO O 22/02/17 Véxase o ficheiro adxunto coas reservas de praza admitidas.
LISTA PROVISORIA ALUMNADO ADMITIDO Todas as solicitudes presentadas foron admitidas. (Aprobado en Consello Escolar o 07-04-17) Véxase o ficheiro adxunto coa lista provisoria de admitidos.
IMPORTANTE: Ábrese un prazo de 5 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao de publicación desta lista, para formular ante o Consello Escolar as reclamacións oportunas.

 

                                                   CURSO 17-18  

LISTA DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO

Todas as solicitudes presentadas obteñen praza definitiva. Esténdese a definitiva a lista provisoria de alumnado admitido.

(Aprobado en Consello Escolar o 09-05-17) Véxase ficheiros adxuntos.

IMPORTANTE: As persoas interesadas poderán intepoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, no prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.  

CAMBIO NO NÚMERO DE TELÉFONO E FAX DO CENTRO EDUCATIVO

OS NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO E FAX DO CENTRO EDUCATIVO SON:

TELÉFONO: 881880949

FAX: 881880967

Saida 1º ESO ao rio Sor

Os alumnos de 1º da ESO, remontaron o rio Sor, montados en piraguas, disfrutarón do baño e pasaron un día inolvidable. Podedes dar conta da experiencia no vídeo que se amosa a continuación.

ENTREGA DE PREMIOS AOS PARTICIPANTES NA III EDICIÓN DE "RECREOS CON XADREZ"

CURSO 16-17

O pasado xoves 1 de xuño tivo lugar a entrega de agasallos a todos os alumnos e alumnas que participaron na III Edición de "Recreos con Xadrez"

A actividade contou coa colaboración da ANPA do IES O Mosteirón que  realizou unha aportación económica para mercar os agasallos desta 3ª edición de "Recreos con xadrez"

 
RECREOS CON XADREZ   RECREOS CON XADREZ  
A presidenta da ANPA entregando un agasallo a un alumnos de 3º A   Alumno de 3º A coa camiseta e un libro sobre xadrez, agasallo da ANPA do centro  
 
Distribuir contido