Curso 2020-2021

CALENDARIO DE SETEMBRO

Nos dous documentos adxuntos está dispoñible a información para ESO, BACHARELATO e FP DUAL

AVISO: o exame de FRANCÉS 2º ESO terá lugar o día 2 de SETEMBRO ás 10:30h na AULA 2º ESO B.

CALENDARIO FIN DE CURSO ESO E BACHARELATO

Adxúntase calendario de fin de curso para a ESO e Bacharelato

2º PREMIO LETRAS GALEGAS EGAP

A ESPERANZA DUNHA LINGUA. Antón Cillero García

GRADUACIÓN BACHARELATO 2021

O venres 11 de xuño organizamos unha calorosa despedida para o noso alumnado de 2º de Bacharelato. Moita sorte, rapazada!! O futuro é voso!

LA VOZ DE GALICIA

VIDEO AGASALLO DO INSTITUTO

COMERCIO E MARKETING: PROMOCIÓN 2021

RAFTING

Enerxía e adrenalina no río Ulla!! O martes 1 de xuño o alumnado de 4° da ESO puido realizar esta actividade ao aire libre coa colaboración da empresa Arrepions. Está claro que as imaxes falan por si soas Sorriso O noso agradecemento tamén ao profesorado acompañante: Fran Soto e María José Bastón. Seguimos, co noso "Zalaeta Cara Adiante" por bandeira!

GALERÍA