Libros de texto curso 2017-18

Recepción no concello

O alcalde, Xulio Ferreiro, e a concelleira de Xustiza Social e Coidados, Silvia Cameán, recibiron esta mañá no Pazo de María Pita a estudantes de intercambio do centro de ensino Gymnasium Meiendorf de Hamburgo e do IES Menéndez Pidal.
O rexedor fixo fincapé na relevacia que teñen na formación dos rapaces e das rapazas as oportunidades de coñecer novas culturas e realidades, así como a práctica de idiomas. Por iso, dixo, o Goberno local mantén a súa aposta por programas de intercambio como Junior Year ou Idiomas do mundo.

La imagen puede contener: 23 personas, personas sonriendo, personas de pie e interior

Fóra da aula

Fóra da aula é un proxecto educativo que tratará de dar a coñecer e introducir ao alumnado da ESO na experiencia da performance e a acción artística, co obxectivo de contribuir ao desenrolo da creatividade, a participación activa, e o traballo en común. Mediante as ferramentas que nos proporciona a arte e en particular a arte de acción, estableceremos diferentes xogos, a modo de experiencias de búsqueda nas que atopar as formas de comunicar que mellor se adapten ao que queremos transmitir.

Da man de Patricia, profe de plástica e bailarina de contemporánea, o alumnado de 1º, 3º e 4º da ESO fixo un proceso creativo, conxuntamente coa Performer Marta Cuba, algunhas tardes dos venres no instituto para argallar o proceso.

-Colaboramos na “SENS ARTS WEEK”sensibilidade e transformación social

“A arte é a clave para formar xeracións capaces de reinventar o mundo herdado. Reforza a vitalidade das entidades culturais e promove a relación con outras comunidades.”(UNESCO)

Para saber máis pincha aquí

ERASMUS +

Movilidade Austria maio 2018

Wolfsberg

Movilidade organizada polo centro HAK de Wolfsberg,dentro do programa Erasmus +.

Unha semana chea de actividades, onde os rapaces participaron en varios obradoiros encamiñados a crear a noso futura empresa de empredemento social.

Tivemos unha acollida por parte do centro Austríaco, maravillosa, fixeronos sentir en todo momento como si estiveramos na nosa casa.

Os rapaces integraronse moi ben. Houbo moita complicidade entre todos os rapaces dos diferentes países. (Austria,Grecia,Italia,Portugal e República Checa)

Emigración

Por segundo ano consecutivo celebramos no noso instituto unha charla sobre a Emigración co alumnado de 2º da ESO. Contamos coa colaboración dun avó e dunha avoa dos nosos alumnos-as relatando as súas experiencias en Cuba, Francia e Suíza. Resultou moi interesante porque é a forma de que o noso alumnado coñeza de primeira man este tema con moitas preguntas aos relatores.