ANPA. Renovación da Xunta Directiva

En adxunto

APRENDEMOS A MONTAR EN BICI

Desde hai unhas semanas o Departamento de Educación Física participa no programa  "Rodando pola nosa historia" en colaboración coa sección de Educación Vial da Policía Local da Coruña, xunto co colectivo Mobi-Liza e grazas á colaboración de BiciCoruña. Realizáronse obradoiros de ergonomía, mecánica básica da bici e de educación vial e mobilidadae sostible. Xa coas instrucións e a teoría aprendidas, só queda...subirse á bici!

Máis información dispoñible no blog "Movendo o cu!"

OSHWDem 2019

Participación na OSHWDem do Club de Ciencia e Tecnoloxía co proxecto inclusivo da Asociación Cultural Zalaeta Deseño e Son subvencionado pola Fundación Emalcsa.

Alumnado de 3º e 4º de ESO participou cos docentes Carlos L., Ramón P., Tono F., Xosefa C., Jay W. e Paz F.
Compartimos a xornada cos nosos socios no proxecto do CEE Lourdes (Aspronaga) coordinados por Felo C.
Unha xornada positiva e enriquecedora para tod@s.

Mais información e fotos en Twitter (do proxecto @DesenoE, do Club de Ciencia @TecnoZala) en Instagram (@Zalatecno) e na web.

VISITA A INDITEX

Como cada curso, visitamos a sede da multinacional téxtil INDITEX. Os alumnos e alumnas de 2º curso do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais percorreron as súas instalacións, departamentos e áreas loxísticas e de distribución. Sen dúbida, unha visita do máis interesante!

EXCURSIÓN A SOTAVENTO E ROTEIRO DA AUGA

Alumnos e alumnas de 3º da ESO e de 4º de Tecnoloxía participaron nesta excursión organizada polos Departamentos de Tecnoloxía, Física e Educación Física. Visitaron o Parque experimental de Sotavento e despois tomaron contacto coa natureza realizando o Roteiro da Auga, en Parga. Máis información na web.

Banco de ropa de nieve

Durante el mes de noviembre se recogerán donaciones de ropa y accesorios para la nieve (botas, anoraks, pantalones, camisetas térmicas, gorros, gafas etc). En diciembre se procederá a su clasificación y a prestar a los socios del ANPA. Se agradece entregar en una bolsa cerrada y en óptimas condiciones. Gracias