CALENDARIO ESCOLAR 2016-2017

Para ver o documento adxunto pódese pinchar aquí.

NOVIDADES NO BLOG DA BIBLIOTECA

Este curso son novidades arrepiantes porque o tema do Proxecto Lector é o MEDO e o MISTERIO.

Fai click se queres botar unha ollada.

PROGRAMA IGUALAR3

Todos o alumnado do noso IES participa un curso máis no programa IGUALAR3.

Este programa naceu co fin de formar criticamente á poboación xuvenil dos concellos da Mancomunidade de Municipios da Comarca de Ordes, para medrar, desenvolverse e relacionarse plenamente sen prexuízos sexistas.

EXAMES SETEMBRO 2016

OS DA TELE ESTIVERON NO INSTITUTO

A TVG estivo no insti o pasado martes 18 de novembro para emitir en directo, dentro do programa A Revista, as actividades do Programa Igualar que estabamos facendo e que rematarán o martes 25 no recreo.

Podedes ver a emisión do programa neste link. As conexións co instituto foron no minuto 14:00 e no 26:30.

A BIBLIOTECA VAISE DE XORNADAS...

Moita sorte!

Esta fin de semana que vén a nosa biblioteca sae do centro para presentar o proxecto conxunto que se  traballou o curso pasado sobre cómic e banda deseñada. Será nas V Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia que  se celebran en Santiago.

TERRORÍFICO SAMAÍN

fai clic nunha foto para ver máis

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014-15

Segundo a Orde de de 13 de xuño de 2014 que aproba o calendario escolar de Galicia para o curso 2014-15, establécense os seguintes periodos vacacionais:

- Día do ensino: 31 de outubro

- Nadal: do 22 de decembro ao 7 de xaneiro (ambos incluídos)

- Entroido: do 16 ao 18 de febreiro (ambos incluídos)

MOITA SORTE, JORGE!!!

Despois de moitos anos realizando barrancos de gran dificultade por diferentes partes do mundo, Jorge Núñez disponse a realizar un reto que, polo de agora, ninguen levou a cabo en solitario: descender 5 cañóns de máxima dificultade en solitario.

O reto terá lugar en Isla Reunión e desde o IES Maruxa Mallo queremos enviarlle todo o noso APOIO.

Se queres saber máis sobre o desafío fai clic aquí.

CURSO ESCOLAR 2014-15

Esperámosvos

- o luns 15, de 11:00 a 13:00 para a xornada de presentación se sodes alumnas ou alumnos de 1º ESO (o transporte escolar funcionará con horario adaptado)

- o martes 16, a todas e todos co horario habitual do centro.

BENVIDOS!!!

DATAS ENTREGA NOTAS, RECLAMACIÓNS E MATRÍCULA

Entrega de notas: xoves 4 de setembro ás 10:00.

Reclamacións ás cualificacións: xoves 4 e venres 5 de setembro.

Matrícula: xoves 4 e venres 5 de setembro.

HORARIO DOS EXAMES DE SETEMBRO

No arquivo adxunto podedes consultar e descargar o horario dos exames de setembro.

Se queredes estudar nas horas libres entre os exames podedes solicitar a apertura da biblioteca en conserxería.

FESTIVAL FIN DE CURSO NO MARUXA MALLO

teatro     discursos   audiovisuais
                       SUPEROITO     despedidas

orlas

premios

fotografías

Todas as fotos do festival na galería da nosa páxina web.

MATRÍCULA, LIBROS DE TEXTO E AXUDAS CURSO 2014/15

No apartado adminstración/secretaría desta páxina web podes acceder a toda a información sobre a matrícula para o curso 2014/15 e tamén descargar os impresos necesarios.

OLLO!!! Con data 27 de xuño foi corrixido o campo observacións do libro de Sociais de 4º ESO, que pasa de "obrigatorio" a "non mercar".

O ALUMNADO DE 2º ESO XA ESTÁ EN ASTURIAS

O alumnado de 2º ESO xa chegou a Asturias. Marcharon o luns ben cedo e a media mañá estaban en Cudillero onde fixeron a foto de grupo.

Mirade na galería, xa nos enviaron algunhas máis!!!.

Fai clic na foto para vela na galería.