Ruta en bicicleta do 20 de Xuño 2018

Como sabedes o próximo mércores 20 de Xuño faremos unha ruta en bici de montaña polos arredores do insti. A ruta será de 37 km máis ou menos. É posible que se reduza a un total de 27km ou así dependendo de varios factores que estamos a estudar.

Vaise distribuir un papel por clase para que vos anotedes e así ter unha idea de canta xente está disposta a facela.

Teremos varios puntos nos cales faremos paradas longas para descansar, beber, comer algo e incluso facer algunha outra actividade.

Se queredes ver a ruta tedes que pinchar neste enlace e descargar o arquivo e abrilo con google earth ou calquera outro programa ou app que lea arquivos kmz.

Se tedes algunha pregunta ou curiosidade preguntade a Oscar.

Actividades de multiaventura no Miño

Podedes visitar o blog dos organizadores neste dirección:

LIPDUB

Entrevistas

Xa podedes ver algunhas das entrevistas que se fixeron o curso pasado, pinchade nos enlaces seguintes:

Suso de Toro

Emilio P. Toriño

Jesús Vázquez Abad

Susana Seivane

Angel Carracedo

Xosé Ramón Gayoso

Benvida aos nosos colegas de Lituania e Polonia

O venres 19 de febreiro chegaron catro profesoras e seis alumnos/asde Polonia e catro profesoras e catro alumnos/as de Lituania paravisitarnos e continuar coas actividades previstas no proxecto Comeniusno que estamos a traballar.

Dámoslles a benvida e desexamos que a súa estancia entre nós sexa moi productiva e interesante para todos e todas.

Se quere coñecer aos que nos visitan pinchen aquí ou no documento adxunto denominado PROFILES

Para saber as actividades que están previstas ao longo da semana  pinchen aquí.

Se quere ter máis información entre no BLOG DO COMENIUS, alí iremoscomentando tódas as actividades e publicando as fotos do que estemos a facer.

Plan de autoprotección

Plan de autoprotección do IES Maruxa Mallo. Para consultalo vai a este enlace.

PRIMEIRAS ACTIVIDADES NO PROGRAMA COMENIUS

DRUSKINIKAI

COMENZAMOS A NOSA PARTICIPACIÓN NO PROGRAMA COMENIUS, SI QUERES COLABORAR, SABER O QUE PASA E SENTIRTE PARTE DO PROGRAMA PINCHA NO SEGUINTE LINK E ENTRA NO NOSO BLOG, ALI PODERÁS SABER O QUE ESTAMOS A FACER E CONTESTAR UN INTERESANTE CUESTIONARIO SOBRE LITUANIA (en galego ou inglés) PARA QUE COÑEZAS MÁIS UN DOS PAISES COS QUE IMOS TRABALLAR

BLOG DO COMENIUS DO IES MARUXA MALLO