O ALUMNADO DE 1º E 2º ESO DO IES MARTAGUISELA REALIZOU UNHA ACTIVIDADE DE RÁFTING POLO SIL O DÍA 11 DE MAIO DE 2023

O alumnado de 1º e  2º ESO do IES Martaguisela realizou este xoves, día 11 de maio, unha actividade de ráfting polo Sil dende Sobradelo ata o Malecón.  Os profesores acompañantes foron David Ramos e Álex Caruncho, pertencentes ao Departamento de Educación Física e organizadores do evento.

Foi unha xornada moi divertida e chea de emocións, xa que moita rapazada nunca realizaran este tipo de descenso.

A xornada comezou en Sobradelo ás 10:00h cunha explicación da actividade, normas de seguridade e instrución básicas de manexo da embarcación.

Gozaron dunha baixada polo río Sil onde puideron vivir momentos moi agradables e divertidos cunha parada para poder desfrutar dun xogo de tobogán sobre as embarcacións. A seguir sortearon cada unha das correntes que daban emoción ao ráfting.

Esta actividade enmárcase dentro do Plan Proxecta de Proxectos de Vida Activa e Deportiva (PVAD).

Deixámosvos máis fotografía da xornada.