PROXECTO RÍOS

O IES Martaguisela leva máis de dez anos colaborando no programa Proxecto Ríos, no curso 2021- 2022 dentro do Plan Proxecta, involucrando ao seu alumnado no estudo dun tramo do río Sil ao seu paso pola vila de O Barco, transmitindo á comunidade educativa a importancia que ten  o coidado do noso río e a súa contorna, á vez que se trata de aportar valores que promovan conciencia de respecto e protección do medio ambiente.

O proxecto ríos permite ao alumnado participar  nun traballo de investigación, involucrarse na conservación do principal ecosistema da súa contorna. Tomar conciencia da importancia do seu coidado e protección.

Un dos obxectivos do proxecto: “Promover na comunidade educativa un cambio de actitude ante os problemas do noso planeta, baseado no coñecemento dos mesmos e a reflexión”.

Desenvolvendo na comunidade educativa valores relacionados co respecto e protección do medio ambiente.

Concienciando ao alumnado sobre a repercusión e influenza de seu comportamento no medio ambiente, así como a necesidade dunha resposta activa e responsable na resolución de problemas ambientais.

Promovendo o cambio de hábitos que con leven menos efectos prexudiciais para o medio ambiente.

Contribuíndo no desenvolvemento da personalidade e as capacidades do alumnado, sabendo que serán as persoas do futuro e que, por tanto, deberán manter unha relación respectuosa co medio ambiente.

Fomentando no alumnado un sentimento real de responsabilidade individual y colectiva sobre los problemas do medio ambiente.

O alumnado fotografía mostras do deterioro do medio natural, no tramo de traballo., recolle datos do estado da contorna,  para unha posta en común, buscando as posibles causan que desencadean o problema ambiental.

Mostra de eutrofización

Vertido de lixo

Seca

O alumnado  aprende a valorar e coñecer o medio fluvial, recollendo mostras, de flora e fauna, e analizando parámetros que lle indiquen a calidade das augas.

Elaboración de mapas

Contrastando datos no laboratorio