Orientación

Charla para as familias: Practicando a disciplina positiva. Como educar con afecto e firmeza?

Reflexionaremos sobre a educación e a difícil tarefa de pór en práctica os seus cometidos, repasaremos a importancia de establecer rutinas, hábitos e responsabilidades no fogar desde o modelo da disciplina positiva, indagaremos nas nosas propias emocións, crenzas, pensamentos e comportamentos á hora de relacioarnos cos/coas menores, detectando obstáculos e aprendendo novas ferramentas para a crianza positiva.

ESPERAMOS CONTAR COA VOSA ASISTENCIA!!

Bolsas da Fundación Amancio Ortega

BENVIDOS AO CURSO 2019-2020!!

RETOMÁMO-LA INFORMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN NA WEB DO IES LAMAS DE CASTELO, CO ANUNCIO DAS BECAS DA FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA, PARA ESTUDAR 1º BACH EN CANADÁ OU ESTADOS UNIDOS.

AQUÍ TEDES O ENLACE: https://becas.faortega.org/#el-programa

OBRADOIRO DE PREVENCIÓN EN DROGAS

Os días 29 e 31 de abril impartiuse un obradoiro sobre prevención en drogas ao grupo de 3º da ESO, contando coa colaboración da Cruz Vermella de Vimianzo.

Desenvolveuse no seguinte horario:

O día 29, mércores: De 11.40 á 13.20 horas.

O día 31, venres: De 9.30 á 11.00 horas.

OBRADOIRO DE HABILIDADES SOCIAIS: E....eu quen son?

O día 10 de marzo de 2017, venres, realizouse un obradoiro de habilidades sociais impartido polo Centro de Información á Muller (C.I.M.)de Muros, dirixido aos dous grupos de 1º da ESO:

1. De 12.30 a 13.20, para 1ºB da ESO
  2. De 13.20 a 14.10, para 1ºA da ESO

Os contidos que se traballaron nesta actividade foron os seguintes: definición de habilidades sociais, que é a empatía, automotivación, autocontrol, autocoñecemento e autoestima.

OBRADOIRO DE EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL

O día 9 de xaneiro de 2017, de 16.20 ás 18 horas, realizaouse un obradoiro de educación afectivo-sexual dirixido ao grupo de 3º da ESO.

Foi impartido pola Cruz Vermella de Noia.

Para máis información, consultar o arquivo adxunto.

PROBAS DE ACCESO AOS CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E GRAO SUPERIOR 2017

Publicación da convocatoria das probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e grao superior de formación profesional para o ano 2017.

Requisitos de acceso para probas de grao medio: Non ter o Título de Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria e ter dezasete anos ou facelos no ano natural de celebración da proba.

Datas de inscrición: Entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluídos.

Lugar de inscrición: En calquera centro docente público que imparta ciclos formativos de formación profesinal.

Realización da proba: 31 de maio de 2017.

Máis información:

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR 2010

Este luns, 18 de Xaneiro, sairon publicadas as datas e todo o relativo ás PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS  DE GRAO MEDIO E SUPERIOR 2010.

Realización das Probas de Acceso a Ciclos de Grao Medio: 4 de XUÑO

Periodo de inscrición para as Probas de Acceso a Grao Medio: do 1 ao 12 de MARZO.

Para máis información consultade o archivo adxunto.

Se queredes información sobre as probas de acceso doutros anos, premede aquí.

PROGRAMA DE PREVENCIÓN VIH/SIDA. Obradoiro de Sexo Seguro. 3º ESO

Como xa sabedes, estase levando a cabo en 3º de ESO  o Obradoiro de "Sexo Seguro" dentro do Programa de PREVENCIÓN VIH/SIDA  impartido por persoal da Asociación Neria.

O Obradoiro desenvólvese cunha metodoloxía dinámica e participativa onde se traba a prevención de contaxio de VIH/Sida, outras enfermidades de Transmisión Sexual e embarazos non desexados.

DATAS de realización:

Mércores, día 15 de Outubro, a 4ª e 5ª hora na aula de C. Sociais.
Martes, día 20 de Outubro, a 1ª e 2ª hora na aula de Matemáticas.
Mércores, día 21 de Outubro, a  3ª e 4ª hora na aula de Relixión.

ALUMNOS

ORIENTACIÓN ACADÉMICO-PROFESIONAL

Aquí podedes acceder a un programa de orientación académico-profesional (orienta2009) que podedes instalar no voso ordenador.
Descargade o ficheiro, descomprimídeo e seguide as instrucións.
Para máis información consultade co departamento de Orientación.

ORIENTACIÓN ESCOLAR

Neste apartado queremos que teñades orientacións que vos poidan axudar na organización do voso traballo diario, para así acadar maior rendemento e aprobeitar mellor o voso tempo de estudo.

¡ÁNIMO! ¡VÓS PODEDES!