A nosa revista escolar, O Gherreiro, está de volta

Un ano máis chega O Gherreiro, a revista escolar do noso instituto. Está agardando entusiasmada polas vosas colaboracións na Aula virtual do centro. Podedes acceder como convidados, tecleando aquí.

Que podedes incluír na revista?

Todas as colaboracións  que queirades, desde traballos da clase, as vosas creacións particulares, reseñas sobre libros ou películas que vistes, análises de temas que vos interesen, entrevistas, os vosos debuxos... o que queirades. Só teñen que ter unha condición: estar redactadas e revisadas antes de subilas e ir sempre acompañadas de algunha imaxe para ilustrar o texto.

Como a lingua vehicular da revista é a galega, a coordinadora do EDLG (Mariluz) ofrécevos axuda para revisar e corrixir textos, se for preciso. Mais tamén é posible incluír algún texto de creación persoal nas outras linguas que se imparten no centro: castelán, inglés e francés. Neste caso, pedídeslle axuda e consello ao profesorado destas linguas.

Animádevos e a publicar!!