Día de Rosalía: recital poético

No 23 de febreiro organizamos un recital poético e animamos a toda a comunidade educativa a participar no mesmo, para homenaxear a Rosalía de Castro, fixada xa definitvamanente nesta data.

Desde hai moitos anos vimos celebrando o Día da Poesía coincidindo co Día de Rosalía e coma todos os anos anteriores, desde o EDLG e a Biblioteca escolar coordinamos a organización e realización do mesmo. Este ano, que puidemos realizado de novo fóra das aulas, contamos coa colaboración do profesor de Tecnoloxía, membro tamén do EDLG, para a instalación da megafonía e micrófonos. Animáronse a ler moitas persoas, tanto do alumnado coma do profesorado e mesmo se animou unha nai, colaborando así tamén o sector das familias.

Se queredes ver aquí unha crónica fotográfica do recital.

book | by Dr. Radut