Inglés - 3º de ESO

Co paso a un novo ciclo haberá que asentar todo o que se aprendeu nos anos anteriores. Por iso, en terceiro pártese outra vez case de cero: vólvense a estudar as letras, as palabras máis comúns, os verbos, etc. Por suposto que, como xa se saben cousas de antes, apréndese moito máis rápido e en consecuencia a pronuncia e a redacción melloran substancialmente.

Será preciso estudar moito vocabulario sobre obxectos e accións frecuentes e ser capaz de utilizalo rapidamente. Redactaranse textos de até 100 palabras sobre temas relacionados coa vida de cada un en presente e en pasado. Esforzarémonos en imitar o mellor posíbel os sons do inglés.

Profesora: Dolores Consuelo Moure Romero

Libro de texto

• Latham-Koenig, Christina et al.: English File - Elementary Student's Book (third edition). Oxford University Press, 2012 (ISBN: 978-0-19-459844-6)

Libro de actividades

Non hai caderno de exercicios.

Libros de lectura

1º trimestre

Un diferente para cada alumno/a.

2º trimestre

Nesbit, E.: Five Children and It. Vicens Vives (Colección Green Apple)

3º trimestre

Verne, Jules: Twenty Thousand Leagues Under the Sea. OUP, 2010 (Collección Dominoes)