HORARIO MODULAR NOCTURNO CURSO 2018 - 2019

ZMCG 1               ZMCG2             ZMCG 3

ZMSR 3

DATAS PARA A MATRICULA DA ESO E BACH PARA O CURSO 2018/2019

DATAS CO  FIN DE AXILIZAR A TRAMITACIÓN DA MATRÍCULA EN ESO E BACHARELATO PARA O CURSO 2018/19:

Para una información máis completa de datas e documentación necesaria para matricularse pinchade neste texto e poderedes ver a circular enviada a todo o alumnado do Centro.
No caso de dubidas contactar co Centro

As datas recomendadas son:
1º E 2º DA ESO: DÍA 4 DE XULLO DE 09:00 H. A 13:00 H.
3º E 4º DA ESO: DÍA 5 DE XULLO DE 09:00 H. A 13:00 H.
1º E 2º DE BACHARELATO: DÍA 6 DE XULLO DE 09:00 H. A 13:00 H.

Impresos:

1º ESO 2º ESO 3º ESO
4º ESO 1º BACH 2º BACH
Impreso de datos médicos      Autorización para a saída ao fin da xornada lectiva

Circular sobre comedor escolar, transporte e libros ( pincha aquí)

DELF SCOLAIRE

Xa temos os resultados das probas DELF SCOLAIRE dos alumnos do noso centro que se presentaron: 100% de aprobados, tanto nos alumnos/as que se presentaron ao B1 coma os que se presentaron ao B2.
Parabens a todas/os

ALIMENTATE BEN

Neste curso dentro do Plan Proxecta participamos co programa ALIMENTATE BEN, fixémolo en duas modalidades: "O sabor da aventura está no mar"  e "Ponlle as pilas ao teu bocata".

Si queredes ver máis fotos das actividades pinchar en calqueira das fotos.

NOTAS PROBAS LIBRES

Pincha aquí para ver as notas de probas libres

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS CURSO 2018 -2019

Tagged:

CIRCULAR SOBRE COMEDOR ESCOLAR, TRANSPORTE E LIBROS

Comedor e transporte                           Transporte escolar ensino non obrigatorio

Modelo de autodeclaración para comedor

PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-2019

Con data 21 de maio de 2018, saíu publicada no DOG a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/2019.

As Solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro docente ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.  Solicitude : Anexos I e II

Ademais, poderán realizar a solicitude accedendo a aplicación Fondolibros https://www.edu.xunta.gal/fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

1. Presentación no centro: Neste caso imprimirán a solicitude e o ANEXO II e presentaranos no centro, xunto coa documentación.

2. Presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal. Neste suposto o centro recibirá un aviso.

O prazo de presentación de solicitudes iníciase o 22 de maio e remata o 22 de xuño e 2018, ambos inclusive.

LE PETIT PRINCE

Pinchade aquí se queredes ver a galeria de fotos coas que se fixo o video

O 6 de abril de 1943 o libro máis importante de Antoine de Saint-Exupéry chegou ás librarías neoiorquinas, pero non sería ata abril de 1946 que Gallimard publicou a edición francesa a título póstumo.

O IES Fraga do Eume quixo facer unha homenaxe a este conto traducido a máis de 300 linguas e que sigue a cativarnos, facernos meditar, soñar e tamén chorar, tanto aos nenos como ás “persoas maiores”.

Así, fixemos unha lectura en voz alta e continuada en 6 idiomas: castelán, galego, inglés, portugués, chinés e francés.

Foi unha mañá máxica, e como ben dixo Saint-Exupéry: “L’essentiel est invisible pour les yeux”.

LITA CABELLUT. A MAXIA DO RETRATO

O pasado 7 de febreiro os alumnos de 3º de eso asistiron á visita guiada á exposición Testimonio da artista Lita Cabellut no MAC de A Coruña, visita organizada polo departamento de Artes Plásticas.
Foi un fermoso paseo polo persoal mundo da artista a través de impresionantes imaxes que son radiografías da alma humana. Os poros e cicatrices da súa pintura, as miradas tristes, desoladas ou dignas e atrevidas dos modelos, transmítennos temas universais como a existencia, a soidade, a fugacidade da vida e tamén a maxia da supervivencia.
Unha visita que ten a súa continuidade na aula, dado o interese que espertou en todos nós.
Ahí van unhas cantas fotos da mostra.