Taboleiro Secretaría

XORNADA DE ACOLLEMENTO CURSO 22/23

Descarga aquí os horarios, datas e aulas.

A presentación terá lugar no taller-comedor.

LISTAXE 1ª ADMISIÓN ORDINARIA

Consulta aquí a listaxe de persoas admitidas

(Todas as modalidades)

Matriculación: do 19 de xullo ás 9:00 ao

22 de xullo ás 13:00 horas

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDA/OS FP DUAL (SUPERIOR)

Descarga aquí a listaxe provisional de admitida/os no FP Dual (superior).

ATENCIÓN:

O alumnado que aparece na listaxe adxunta coa solicitude admitida deberá asistir ás entrevistas coas empresas colaboradoras o luns 11, martes 12 e mércores 13 de xullo ás 10 horas no CIFP Fraga do Eume.

OFERTA FORMATIVA CURSO 22/23

Oferta formativa do CIFP Fraga do Eume para o vindeiro curso 22-23:

Tamén podes ver a nosa oferta neste vídeo ou na presentación

CALENDARIO PD E PROBAS LIBRES MAIO-XUÑO (21/22)

Consulta aquí os CALENDARIOS RECUPERACIÓN PD MAIO-XUÑO (curso 21/22): (Actualizado 24/05/2022)

Consulta aquí os CALENDARIOS PROBAS LIBRES XUÑO (curso 21/22): (Actualizado 24/05/2022)

• A asistencia a esta xornada de acollemento é obrigatoria para os/as candidatos/as.
  • A non asistencia nin xustificación documental, implicará a baixa de oficio das probas.
  • Calendario probas libres

RECOGIDA DE TÍTULOS

El alumnado que efectuase el pago de tasas del título antes de noviembre de 2020, puede pasar por el centro a retirarlo. Para recogerlo es imprescindible que lo realice personalmente y que acredite su identidad mediante el DNI.