O instituto de Foz gaña o concurso 'Ciberseguridade no cole'

Ciberseguridade

O IES de Foz gañou o pasado venres 3 de novembro III Concurso Ciberseguridade no cole. Nesta competición participaron en liña un total de 6.000 escolares de 120 centros educativos de Galicia. Os seis centros finalistas asistiron á final na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela, que contou co bo facer de Esther Estévez, coñecida presentadora que conduce o programa Dígocho eu.

O concurso está promovido por Telefónica e dirixido a escolares de entre 10 a 14 anos, co obxectivo de conciencialos sobre os riscos aos que se enfrontan co uso das tecnoloxías dixitais, ademais de ensinarlles boas prácticas de ciberseguridade de xeito ameno. O premio consiste en material para o centro como un Ipad, libros, un proxector ou un apple pencil.