xuño 2012

Matricula
IMPRESOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2012-2013
Preme directamente no vínculo do curso que corresponda para poder acceder ao documento en pdf e así poder imprimilo.

Tamén podes acceder a través do menú matrícula que está na esquerda da páxina. Preme no vínculo ou ben vai directamente dende o seguinte enlace: MENÚ MATRICULA

Excursión
EXCURSIÓN ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE CIENCIAS ÁS RIAS BAIXAS E ILLAS CIES
A esta excursión organizada polo departamento de Ciencias Naturais pódense apuntar calquera dos alumnos e alumnas do centro e o profesorado.
Para máis información vai a seguinte páxina:
EXCURSIÓN RIAS BAIXAS DEPARTAMENTO CIENCIAS
Pregunta no departamento ou en dirección para apuntarte.
No seguinte enlace podes descargar o pdf do itinerario no que podes ver os lugares polos que pasaremos, o calendario da excursión, o prezo, onde acampamos, recomendacións para esta actividade...:
PDF DO ROTEIRO roteiro morrazo

Programacións
DOCUMENTOS EN PDF SOBRE PUNTOS DAS PROGRAMACIÓNS
Na pestaña profesorado (acceder con usuario e contrasinal) os profesores e profesoras tedes a vosa disposición documentos en pdf sobre un so punto da programación (metodoloxía, valores, plan lector...) que elaboraron cada un dos departamentos.
Unha ferramenta útil que nos axuda a completar puntos máis ou menos díficiles nas programacións didácticas consultando como o interpretan e o tratan outros departamentos didácticos.

CALENDARIO E HORARIOS DOS EXAMES DE SETEMBRO
Preme no vínculo ou na imaxe para acceder ao documento en pdf do calendario dos exames de setembro.
EXAMES DE SETEMBROEXAMES SETEMBRO

Excursión
XA TE PODES APUNTAR Á EXCURSIÓN ÁS RIAS BAIXA E ILLAS CIES ORGANIZADA POLO DEPARTAMENTO DE CIENCIAS.
Mira a información ao pe da columna do lado ou ben vai á páxina:
EXCURSIÓN RIAS BAIXAS DEPARTAMENTO CIENCIAS

Ciclos
EXAMES FINAIS DOS CICLOS MEDIOS DE ELECTROMECÁNICA E XESTIÓN ADVA.
Para consultar as datas e horas dos exames finais de electromecánica de vehículos e de xestión admnistrativa preme no seguinte vínculo:
EXAMES FINAIS CMEV e CMXA

Tamén podes velos no calendario académíco que aparece no menú da esquerda da páxina.