PROGRAMA SIMULA

OBXECTIVOS DO PROGRAMA SIMULA:

Incorporar as tecnoloxías da información e da comunicación.
Formar ao alumnado no campo da xestión e da administración.

DESCRICIÓN DAS ACTIVIDADES:

Este programa consiste na constitución dun negocio virtual no que a dirección e a xestión a leva a cabo o alumnado dos ciclos, que reproducen na aula a simulación das situacións reais do ámbito financeiro, administrativo, laboral, comercial… dunha empresa.

Cada centro participante transforma a súa aula nunha empresa simulada e o alumnado pasa a ocupar os diversos postos de traballo de xeito rotatorio, sendo responsable de que todo funcione correctamente, solucionando as incidencias que se produzan e relacionándose co resto dos departamentos.
A empresa intégrase nunha rede internacional, polo que establece relacións comerciais con empresas simuladas de países como: Alemaña, Estados Unidos, Canadá, Italia, Suecia, etc.

ALUMNADO PARTICIPANTE EN 2023-2024

CS Administración e Finanzas