Lingua castelá, Alumnado, Lengua, Literatura

Teatralización do Lazarillo de Tormes

25/04/2012 18:52
Etc/GMT+1

Tres alumnos do IES Taboada Chivite visitáronnos para representar unhas breves esceas do Lazarillo de Tormes, co gallo da SEMANA DO LIBRO. Moitísimas gracias a Pedro (o cego), Alejandro (Lazarillo) e Belén (apuntadora), que trasladaron por uns intres ás aulas o máis auténtico século XVI.

Imaxes da saída ó Centro de Cooperativismo para asistir ó obradoiro de redacción e edición dun xornal.

13/10/2011 11:39
Etc/GMT+1

Os alumnos de 2º ciclo, como xa avanzabamos, recibiron no Centro de Cooperativismo de Verín un obradoiro práctico sobre a redacción e edición dun xornal (que cousa máis cooperativa que a elaboración dun xornal ou unha revista). Confiamos en que os rapaces aprenderan cousas que pór en práctica no próximo número de LaGaZetaDeTerZero. As imaxes pódense ver no Facebook de LaGaZetaDeTerZero, no seguinte enlace.

Obradoiro no Centro de Cooperativismo de Verín

10/10/2011 12:13
Etc/GMT+1

Mañá, de 11 a 13:45, os alumnos de 3º A, 3º B e 4º A asistirán, no Centro de Cooperativismo de Pazos, a un obradoiro de cooperativismo aplicado á redacción e edición dun xornal. Esperemos que esta aprendizaxe previa teña froito e se reflita despois no novo número de LaGaZetaDeTerZero...

Comunicación, lenguaje y lengua: de los signos a los monemas

29/09/2009 20:36
Etc/GMT+1

Cuelgo, para los alumnos de 3º, el esquema que resume las lecciones de estos primeros días de curso.

Comunicación_lenguaje_y_lengua_De_los_signos_a_los_monemas